|
Aktive højtalere til Sonos Connect |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Bric
Bruger Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Tobias - hvor finder man AVI ADM i DK ?
|
|||
Bric
Funktioner
Tak(0)
|
||
OK, tak for input. Focal 6 BE er nok noget over min maks pris ;) |
|||
sani
Guld medlem Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
hvis der skal være BO så køb 8000 og HUSK der skal være mk2 udgave.. har hørt 4000 og 6000 og der er stor forskel 8000 er meget bedere selv om de lang fra er perfekte... du burde kune få 8000 til ok pris , da jeg skulle sælge mine var der lang fra nemt PS: hvis du kan abstrahere fra de mangler de har så er de SUPER flote i stuen og har stor WAF
Redigeret af sani - 10-November-2013 kl. 12:54 |
|||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Forstår ikke du er så hip på aktive højttalere. Du skal BÅDE trække kabler fra connect´n OG strøm til begge højttalere. Så hvad er det du vil opnå?
Connect og effektforstærker + almindelige højttalere giver meget simplere kabeltræk og MEGET større højt. valg :-) Hifi Klubben har en NAD C275 som kan "sonos" modificeres til at tænde og slukke med connect. Dog nok lidt dyr til din smag.. vist ca 5800kr.. |
|||
Bric
Funktioner
Tak(0)
|
||
Primært det du skriver - at kunne tænde, slukke og skrue/op ned fra en Sonos kontroller app (det er ufravigeligt - om nødvendigt tager jeg hellere en Connect Amp eller et par ekstra Play5 før jeg går på kompromis her), og ja, en effekt forstærker + et par passive er med i overvejelserne og ja, NAD C275 ligger over, hvad jeg umiddelbart tænker at bruge på projektet ;) |
|||
Bric
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tak for info :)
Tro det eller ej - men her hjemme er det primært mig der har et æstetisk problem med grimme højtalere ;) |
|||
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad med Audioengine A5+?
|
|||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
AVI ADM-modellerne kan høres hos Vassago HIFI/Rene Jensen i Odense.
Fremragende højtalere, men noget over dit budget, desværre.
|
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du vil betale for Bang & Olufsen højttalere, så er det et MUST, at lytte til Dynaudio's Xeo højttalere! Du får ikke bedre lyd i 10 - 12.000 kroners klassen. Og så er de ovenikøbet trådløse.
M.v.h. |
|||
Bric
Funktioner
Tak(0)
|
||
@turbonegro, de er inde i overvejelserne. Kender du dem ?
@Ukke. Yep...... @Henrik B. Det jeg overvejer er et par brugte B&O. De er lidt mere økonomisk overskuelige end nye og udvalget er stort. |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan jeg næsten forstå. Men du får ikke et sæt brugte BeoLab 8000 billigere, end et sæt Xeo 3 (11.800,-).
M.v.h. |
|||
Bric
Funktioner
Tak(0)
|
||
http://www.dba.dk/billede-og-lyd/hi-fi-og-tilbehoer/hoejttalere-hi-fi/maerke-bang-olufsen/?soeg=8000&aktivpassiv=aktiv
Aarh, hva ? Det fremgår selvfølgelig ikke hvor gamle de er. Flere kan selvfølgelig ske at være 90'er højtalere ...... |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |