|
Aktive højtalere til Sonos Connect |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad vil du slukke? C275 i sonos modif. slukker! (stand by). Sonos kan ikke slukkes pr. definition. |
|||
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ah - sådan. Jeg tænkte forstærkere generelt (uden sonos-modifikationer) - der mangler man typisk tænd/sluk, hvor aktive højttalere til HIFI-brug som regel kan finde ud af det selv. |
|||
Øst, vest, ::1 bedst
|
|||
sani
Guld medlem Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ingen af de højtelere som er nævnte her i tråd er top dollar hvad der angå lyd gengivelser, PS: jeg betalte 8500 kr for mine 8000 mk2 fra 2006 og solgte dem til 9500 kr after ca 1 år brug ...og til de penge synes jeg at der er en fin højteler hvis der stå BO på ønske liste
Redigeret af sani - 11-November-2013 kl. 21:35 |
|||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|||
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
"ingen af de højtelere som er nævnte her i tråd er top dollar hvad der angå lyd gengivelser, "
Okay klogborg. Du må have et indgående kendskab til aktive højttalere ..
|
|||
Bric
Bruger Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har spurgt tidligere, men er der andre her der har prøvet et par Play 5 som stereo par og har en mening om dem kontra de andre alternativer der nævnes ?
|
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har hørt 2 Play 5 i stereopar før, og brød mig bestemt ikke om det. Prøv lige også sæt dig ned, med en rimelig bastung sang og hør den først på et stereopar. Hør så derefter på en enkelt af dem, og prøv at lytte til kontrollen i bassen. Lydtrykket og selve stereoperspektivet er selvsagt højere i stereopar, men DSP'en ødelægger lyden fuldstændig for mig.
Min påstand er, at der ikke skal en særlig dyr aktiv højttaler til, for at overgå det med flere længder. Angående KEF x300A du linker til, så er de per defintion ikke en ægte aktiv højttaler. Det er et sæt passive højttalere men en indbygget effektforstærker. Dvs at der ikke er et aktiv delefilter og en forstærker, der er skrædersyet til højttaleren. Sådan et sæt der, er i det store hele, bare en computerhøjttaler. Dermed ikke sagt, at de er ringe.
|
|||
-Henrik-
Super bruger Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
+1 til Dynaudio Xeo.
Dynaudio leverer generelt en utrolig velafbalanceret lyd uden noget, der stikker ud og med en kontant, absolut ikke-buldrende bas. Kører selv med Dynaudio Excite x32, som jeg er meget glad for :)
|
|||
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |