recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - AKTIVE højttalere - hvad dur?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAKTIVE højttalere - hvad dur?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2006
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Emne: AKTIVE højttalere - hvad dur?
    Sendt: 12-December-2006 kl. 21:47

Den er ret smart den Podspeaker, men de skal spille i mit køkken/alrum på ca. 15-20m2 og højt til loftet, så jeg forestiller mig noget med ca. 6" - 8" bas/mellemtone

Jeg har googlet på løsninger, men synes mest det er PA-udstyr, når det skal være aktivt - ellers er det mest pc-højttalere.

men tak for linket

Walk slowly; drink lots of water
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2006 kl. 20:05

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Hoejttaler/Kompaktho ejttaler/PODSPEAKERS_Micropod_SE_Active_hoejttaler_Hvid.htm

Er det til et mindre rum og ikke en højtaler som skal spille højt, så er dette måske et muligt alternativ til det du allerede har set...

Casper

Mvh.

Casper
Til top
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Marts-2006
Status: Offline
Point: 113
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2006 kl. 19:58

Er der en der har et par gode forslag til aktive højttalere i reolstørelsen?

Jeg tænkte på om man kan få nogle med klasse "D" forstærker og evt. "automatisk tænd ved signal"

Jeg har lyttet lidt på et par B&O Beolab 4000, og synes de er flotte, men lyder noget "flade" og "uldne" i det.

Findes der andre og måske billigere alternativer med indbygget forstærker klasse D/Ice power og som har "reolstørelse"?

Alle forslag er meget velkomne

Walk slowly; drink lots of water
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu