|
Aktive højttalere til Pana PX 80 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
||
Tak Klaus Kommer langt ? ok, jeg ved ikke hvad der er godt, god størrelse og pris Skal bruger max 1 -1½ md. om året (sommerhus) Jeg kan gå ned i butikken og høre dem |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
||
Tak. De sidste er fine, så kan Bluray stå under den ene højttalere 15 W...er det nok ( 45 m2) Handler helst i en radiobutik.. og ikke et supermarked ![]() Jeg vil nu ned og høre diise som Klaus anbefaler |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Online Point: 40560 |
||
Dem kan du kun justere lyd på ved at gøre det på enheden, kan ikke se at de har en Remote. |
|||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19854 |
||
Han fortsætter bare med at justere lydstyrke på maximum boksen.
Klaus |
|||
![]() |
|||
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
||
Supermarked?? Canton er verdensomspændende virksomhed, og i tyskland er de den bedst sælgende højttalerproducent og det har de været i mange mange år. De laver alt i højttalere, der koster fra under 500 kr. stk. til high-end modeller i den absolutte topklasse til ca 150000 kr sættet. Jeg har selv været hele møllen igennem med B&W Dynaudio JBL Dali mmm, men endte med Canton Reference 3.2 DC til 80000 kr sættet, og nogle Vento 870 DC til bagkanaler. Selvom nr. 2 og 3 i tyskland lægges sammen, kommer de ikke op på Cantons salgstal. Filosofien er bedste lyd til pengene og det leverer de i den grad. http://audiophilereview.com/audiophile/the-25-ultimate-audiophile-speakers-of-all-time.html
Mine ligger her på 8. pladsen |
|||
![]() |
|||
||
Misforståelse: Du linkede til El-Giganten...supermarked Støvsugere, hårdtørere, rengøringsklude og slik De handler med alt Jeg handler helst i en audio-butik |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
audiogon ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 395 |
||
Ja det var nogle Audio Engine hvis der bare skulle være billigt her og nu
|
|||
![]() |
|||
||
En særlig tak til Klaus og Radiomanden. Alt virker med de aktive højttalere Scansonic 3S forbundet med optisk kabel til min Boxer/sat box Maximum CI 4000. Jeg bruger ikke medhørende lille fjernbetjening til tv Denne bruges til blutooth og IPOD /MP3 afspiller (docking Station) Subwoofer overvejes.. For kr 1500.- har jeg fået forbedret lyden ganske mærkbart Og nu overlever Pana PX80 Til andre: i må gerne spørge ind, jeg sender gerne foto Det er en måde at forbedre lyden, e alternativ til soundbar |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
||
Glemte: Links http://www.tv-udstyr.dk/product_info.php?cPath=160_170_131&products_id=1197 |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |