|
Aktive højttalere til subwoofer. |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det må fremgå af manuelen om der er linie udgang fra Argon til aktiv sub (rød/hvide stik) Hvis der er højttalerklemmer som udgang hvilket ikke er sandsynligt, de er INDGANG på Argon til brug som alm passiv højttaler for en forstærker.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej Du sætter bare Subout til enten hvid eller rød (lige meget hvilken).
|
|
PappaPunk
Bruger Oprettet: 26-November-2014 Sted: - Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. Det giver god mening. Tak
|
|
PappaPunk
Funktioner
Tak(0)
|
Dét var da så nemt som det kunne være!
Det ville ikke gavne med y stik eller gøre en forskel? |
|
wernermeyer
Bruger Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Funktioner
Tak(0)
|
Regner med din sub tænder automatisk ved signal? Hvis den tænder uden y-splitter er der intet problem, hvis den ikke tænder kan det øgede signal en y-splitter giver, hjælpe med at tænde for subben. |
|
PappaPunk
Funktioner
Tak(0)
|
Super 👍
Jeg prøver mig frem. Tusind tak for hjælpen. |
|
PappaPunk
Funktioner
Tak(0)
|
Prøvede med et coaxial kabel fra sub out fra højttalerne og til én af de to linje indgange på subben. Prøvede begge to på subben og der kom signal, men lyden var så lav, at jeg skulle lytte efter for at kunne høre det. Naturligvis prøvede jeg alle muligheder med fase, crossover og volumen på subben men det forblev nærmest ikke hørbart... :( Satans!
Har desværre ikke et y stik jeg kan teste med pt. Mon det ville give subben et mere kraftigt signal? |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Er der sub out på begge aktive højttalere? Så ville jeg sætte et kabel til fra dem begge. Og ja, et Y-kabel giver 2 db kraftigere signal.
|
|
PappaPunk
Funktioner
Tak(0)
|
Den ene aktive er kun slave og får via højttalerkabel signal fra den anden hvor forstærker og ind- og udgange er.
|
|
PappaPunk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må vel næsten prøve at skaffe et y-kabel og så prøve det.
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Nemlig! Hop over de tynde billige, men ellers ingen grund til at tømme sparegrisen https://www.av-cables.dk/subwoofer-y-kabel/ |
|
PappaPunk
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for hjælpen og linket
Forsøgte længere oppe i tråden at copy/paste links til højttaler og subben, men det blev bare alt for langt. Kan man ikke indsætte links fra sin mobil? |
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |