|
Aktive stereo højtalere med optisk tilslutning |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den kan foregå direkte på BeoLab 5 - via en Beo4/Beo5. ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
|
Hello Crackstar....
Jeg vil vælge dem her: http://www.dynaudio.com/int/xeo/XEO_Xeo3.html Ved bare ikke hvemd er forhandler lortet. |
||
![]() |
||
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
|
Jeg ved det ikke, men man kunne desværre godt forestille sig, at der vil være noget delay når det er trådsløs overførsel. Dette er generende ved TV/film. Bare lige noget at holde in mente, inden der købes ind
![]() |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
|
Jeg tvivler meget på, at det er noget af betydning. Jeg har i en periode brugt trådløse hovedtelefoner, og der var ikke nogen sync problemer overhovedet, så jeg kan ikke se hvorfor der skulle være det, på dette "high-end"-produkt. Redigeret af dr gonzo - 16-Februar-2012 kl. 19:07 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Hallo selv. Nu er sagen jo, at de netop ikke skal køre igennem en reciever. Så hvis der var tale om, at lyden kom forsinket, vil det kræve at tv'et har en mulighed for selv at forsinke billedet, og det er der nok ikke så mange consumer apparater der har. Men igen, jeg tror ikke på, at der er noget lag, bare fordi de er trådløse. Man får jo heller ikke et mærkbart lag over wifi-netværk.
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|
Jeg har fået en demo af dem, og der _ingen_ forsinkelse overhovedet pga det trådløse. Du vil opleve det som om at der sidder en ledning i dem! |
||
.....
|
||
![]() |
||
kragster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Status: Offline Point: 57 |
|
Tak til alle for de fine inputs! Jeg vælger Dynaudio Xeo3 fordi de er trådløse. De er dog ikke på lager endnu..
|
||
![]() |
||
Toebs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 221 |
|
Nå men det er da lækkert at der ikke er forsinkelse :). Grunden til jeg havde en formodning om, at der måske kunne være forsinkelse er, at der jo er en vis forsinkelse på AirportExpress, når der streames lyd til den.
Redigeret af Toebs - 17-Februar-2012 kl. 12:36 |
||
![]() |
||
arsukfjorden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2012 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 28 |
|
Airport kan ikke rigtig sammenlignes med højtalere som er nativt
trådløse fra en dedikeret sender til højtalerne. Ved Airport er der
mange flere led og ofte også software som forsinker lyden.
Nu er der godt nok mindst et par uger til jeg får mulighed, men eftersom at jeg er den (rigtig, rigtig) glade vinder af Recorders konkurrence, så føler jeg at jeg skylder et review af sættet og det vil jeg også smide ind her på Recordere så snart jeg får dem. Jeg vil især fokusere på de trådløse funktioner, brugervenlighed, rækkevidde, forsinkelse osv. Men jeg tvivler meget på forsinkelse. Jeg har en kammerat som bruger et trådløst Creative Tactic 3D Omega headset når han spiller. Udmærket gaming headset, men naturligvis ikke HiFi, men selv dette har absolut ingen forsinkelse i lyden og prisen på det er under en tiende-del af Xeo3's. Notfast har jo allerede også oplyst om at der ingen forsinkelse er, men jeg ville lige komme med mit input for at støtte op om det :) |
||
![]() |
||
arsukfjorden ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2012 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 28 |
|
Btw kragster, du har fået en besked fra mig.
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
|
Hvad koster de ? Forhandler ? |
||
E.L.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |