recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktive stereo højtalere med optisk tilslutning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aktive stereo højtalere med optisk tilslutning

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 17:20
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

[QUOTE=bogchefen] Når prisen ikke er afgørende ville jeg kigge på et par et Beolab 5 fra Bang & Olufsen, så behøver du heller ikke tænke på subwoofer. [/qoute]

Og volumenreguleringen skal foregå hvor?

Klaus

Den kan foregå direkte på BeoLab 5 - via en Beo4/Beo5.   

M.v.h.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Point: 1320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 17:22
Hello Crackstar....

Jeg vil vælge dem her:
http://www.dynaudio.com/int/xeo/XEO_Xeo3.html

Ved bare ikke hvemd er forhandler lortet.
Til top
Toebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2007
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Toebs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 18:00
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

Hello Crackstar....

Jeg vil vælge dem her:

Jeg ved det ikke, men man kunne desværre godt forestille sig, at der vil være noget delay når det er trådsløs overførsel. Dette er generende ved TV/film. Bare lige noget at holde in mente, inden der købes ind Wink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Toebs Toebs skrev:

Hello Crackstar....

Jeg vil vælge dem her:

Jeg ved det ikke, men man kunne desværre godt forestille sig, at der vil være noget delay når det er trådsløs overførsel. Dette er generende ved TV/film. Bare lige noget at holde in mente, inden der købes ind Wink

Jeg tvivler meget på, at det er noget af betydning. Jeg har i en periode brugt trådløse hovedtelefoner, og der var ikke nogen sync problemer overhovedet, så jeg kan ikke se hvorfor der skulle være det, på dette "high-end"-produkt.

Redigeret af dr gonzo - 16-Februar-2012 kl. 19:07
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 19:45

Hello Crackstar....

Jeg vil vælge dem her:

Hallo! Det tages der da højde for i kalibreringen af recieveren. Akkurat ligesom ved en aktiv sub, hvor afstanden ofte "måles" til at være længere end den i virkeligheden erWink
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 20:14
Hallo selv. Nu er sagen jo, at de netop ikke skal køre igennem en reciever. Så hvis der var tale om, at lyden kom forsinket, vil det kræve at tv'et har en mulighed for selv at forsinke billedet, og det er der nok ikke så mange consumer apparater der har. Men igen, jeg tror ikke på, at der er noget lag, bare fordi de er trådløse. Man får jo heller ikke et mærkbart lag over wifi-netværk.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2012 kl. 20:45

Hello Crackstar....

Jeg vil vælge dem her:

Jeg har fået en demo af dem, og der _ingen_ forsinkelse overhovedet pga det trådløse.
Du vil opleve det som om at der sidder en ledning i dem!
.....
Til top
kragster Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2008
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kragster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 11:10
Tak til alle for de fine inputs! Jeg vælger Dynaudio Xeo3 fordi de er trådløse. De er dog ikke på lager endnu..
Til top
Toebs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-December-2007
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Toebs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 12:30
Nå men det er da lækkert at der ikke er forsinkelse :). Grunden til jeg havde en formodning om, at der måske kunne være forsinkelse er, at der jo er en vis forsinkelse på AirportExpress, når der streames lyd til den. 

Redigeret af Toebs - 17-Februar-2012 kl. 12:36
Til top
arsukfjorden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Januar-2012
Sted: Frederikshavn
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arsukfjorden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2012 kl. 17:35
Airport kan ikke rigtig sammenlignes med højtalere som er nativt trådløse fra en dedikeret sender til højtalerne. Ved Airport er der mange flere led og ofte også software som forsinker lyden.

Nu er der godt nok mindst et par uger til jeg får mulighed, men eftersom at jeg er den (rigtig, rigtig) glade vinder af Recorders konkurrence, så føler jeg at jeg skylder et review af sættet og det vil jeg også smide ind her på Recordere så snart jeg får dem. Jeg vil især fokusere på de trådløse funktioner, brugervenlighed, rækkevidde, forsinkelse osv.

Men jeg tvivler meget på forsinkelse. Jeg har en kammerat som bruger et trådløst Creative Tactic 3D Omega headset når han spiller. Udmærket gaming headset, men naturligvis ikke HiFi, men selv dette har absolut ingen forsinkelse i lyden og prisen på det er under en tiende-del af Xeo3's.

Notfast har jo allerede også oplyst om at der ingen forsinkelse er, men jeg ville lige komme med mit input for at støtte op om det :)
Til top
arsukfjorden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 20-Januar-2012
Sted: Frederikshavn
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arsukfjorden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 21:13
Btw kragster, du har fået en besked fra mig.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2012 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af kragster kragster skrev:

Tak til alle for de fine inputs! Jeg vælger Dynaudio Xeo3 fordi de er trådløse. De er dog ikke på lager endnu..

Hvad koster de ?
Forhandler ?
E.L.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu