recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Aktiviteter på Logitech Harmony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAktiviteter på Logitech Harmony

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Thorsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-August-2006
Status: Offline
Point: 60
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2009 kl. 22:56

Jeg har haft samme problem med min 525 - så jeg er meget interesseret i at vide hvordan du løste problemt mere specifikt ? Hvordan fik du den til at "reagere kraftigere" ?

Hilsen Thorsen

Til top
cholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Maj-2006
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2009 kl. 12:01

Jeg brugte problemløsningsfunktionen. Der er et punkt der hedder noget lignende "reagerer kun en gang imellem eller reagerer for kraftigt".

Her kan du sætte en værdi fra 1-5, og jeg satte den så op på 5.

Redigeret af cholm - 30-Oktober-2009 kl. 12:01
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 18:41
Jeg har godt nok mange problemer med at styre min Zaptor boks ved hjælp af min Harmony 900.
 Er der nogen der har en god opsætning til den når vi snakker om opvarmningstid, kommandointerval, latenstid og signalblokering?

Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Point: 2412
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2010 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af cholm cholm skrev:

Slutteligt forstår jeg ikke, at jeg ikke kan tænde mine apparater enkeltvis med power-knappen på fjernbetjeningen. Den har lagt tænd/sluk som en af de funktioner jeg finder ved at bladre igennem displayet.

Stop, stop.. Hvis du klikker på Devices på fjernbetjeningen og finder tænd og sluk af apparaterne manuelt, så husker fjernbetjeningen ikke om apparaterne er tændt eller slukkede i forvejen og så har du balladen med at lade aktiviteterne styre tingene..

Strengt taget bør du holde fingrene fra Devices knappen, det er nødløsningen når du vil et eller andet helt specielt der ligger udover det du har lavet som aktiviteter.

Tænd og sluk af apparaterne bør styres via aktiviteterne. Fjernbetjeningen husker selv hvilke apparater der er tændte og slukkede og sender kun ændringerne ud når du skifter aktivitet. Powerknappen på fjernbetjeningen bruges kun til at slukke ned for det hele molevitten når du er helt færdig og på vej ud af stuen.

Jeg fangede heller ikke konceptet med aktiviteter i starten og tænkte på min harmony som sådan en klassisk multifjernbetjening hvor man manuelt skifter mellem apparater. Første skridt videre er at glemme knappen Devices eksisterer..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu