|
Aktivér iPhone |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nemlig.
Og Beanie... Ja, det er korrekt. Jeg vidste ikke at det så var dårlig stil at spørge om hjælp. My bad. Og god bedring. |
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jamen hov, det var jo en ret væsentlig del at få Beta med, eftersom en masse almindelige dødelige sidder herinde og vil hjælpe.
Hvis man ikke sætter Beta ind i ligningen, er det jo komplet umuligt at hjælpe. Fortsat god aften. Jeg tager til lægen i morgen, hvis du mener, jeg er syg. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo det gør http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=35&tid=744494 |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Takker, skulle jo se om det kunne ske for min også.. |
||
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg troede faktisk bare, at det ikke havde nogen betydning, da jeg flere gange (inden problemet opstod), havde tjekket at mit OS var seneste version. Der var beskeden, at den var up-to-date.
|
||
BubbiBubbi
Bruger Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Beta versioner har altid haft en udløbsdato.
Overskrider man den dato, skal telefonen aktiveres. Dette kan gøres via developer sitet hos Apple, men da en stor del beta brugere ikke er developer, og bare har ville prøve beta'en kan dette risikere en iPod/iPhone/iPad der ikke kan aktiveres. Der findes dog måder at komme rundt omkring det på, men jeg har læst om flere der har været chokeret over at deres iPhones pludselig skal aktiveres. Man må ligesom forstå at en beta er en midlertidig version, der udløber ca. 1 måned efter den er udgivet +-. Og har man ikke forstand på bare lidt opdatering, DFU/restore mode, bør man nok holde sig væk fra beta'er, eller i hvert fald sørge for at opdatere når der kommer en ny version. Når Gold Master og den officielle version kommer, har man aldrig kunne opdatere OTA (Over the air), altså direkte på telefonen. Dette SKAL gøres igennem iTunes. |
||
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
||
Rolf Lemmike
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har, som allerede nævnt, skam også forsøgt at opdatere via iTunes. Og troede derfor, at jeg havde mit på det tørre.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |