|
Akustik loft |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | ||
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja prøv det. Bare hold på at du skal have det til 80 plus moms. Det kan de sagtens give dig dem til hvis du holder på ikke at give mere.
|
||
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er også deromkring vi skal ned hvis det skal matche prisen på det andet, bare nogenlunde |
||
fausing
Guld medlem Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja. Ellers ringer jeg til stark og får en god pris til dig.
|
||
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
det kan godt være de ikke har det hjem det flest trølast handler kan få det hjem. så skulle man kunne stadit væk få en god pris. mere man køber det beder pris. eller så gider de ikke at handle med folk.
|
||
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der nogen som kender foskellen på troldtekt og så det træbeton de sælger i Jem&fix, sådan rent akustisk ?
Træbeton fra Jem&fix er noget billigere men virker også meget porøs, hvordan er det med Troldtekt ? |
||
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej holde jer fra det det fra jem og fix tro det er for løs. visd du skal have en del så kan det være at du kan få det billiger på en tømrerhandle. nu er jeg selv håndværker det har sin for del. hvordan det er med troldtekt det er for det meste god og fast ude i kanten kan som tider være lidt løs inde på pladen.
Redigeret af michael79 - 02-September-2012 kl. 10:01 |
||
larsstampe
Bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Står også i samme sitiuation . hus fra 2006 med gips og træls akustik både til musik og børn som leger/larmer og når man har gæster :(
Har også kigget på diverse produkter. men hvordan monterer i hvis i har gips i forvejen. Skal det gamle ned ? Kan det monteres under det eksisterende ? hva så med vægt og forskalning som man ikke kan se osv. Og hvis i piller gips ned laver i så også ny forskalning som passer til de nye plade mål ? Syntes der er mange overvejelser som ingen er helt sikker på . mvh lars
|
||
Mvh
Lars |
||
michael79
Funktioner
Tak(0)
|
|
hej den bestet løsning er at tage det gammel ned. men så kan det være ind delling af det gammel forskælling passer nok ikke side vis. afstanden passer fra midt til midt er nok par 30 cm. en anden måde er at sænke loften ned af men så skal du have loft højde nok til det så du kan få en lag rockuld i mellem. men det griber mere med sig el skal laves lidt om. det med vægten af hænger over godt fat det få i spærer. lag på lag er ikke super godt. brændmand kan held ikke li det. mvh en tømrersvend
|
||
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hey igen - til info har jeg lige været til momsfri søndag i Silvan, hvor jeg fik Troldtekt til 88kr pr plade - så valgte det sikre når vi kom ned i det prisleje
|
||
fausing
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super.
Så skal jeg lige en tur på trælasten imorgen og have mine ned i den pris.
|
||
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Silvan har -20% på alt i dag
|
||
larsstampe
Bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej
Michael79. Tak for dit svar. Men fandt også dette efterfølgende Hvad siger du/i til det . Det er jo alt lige noget nemmere troltex på eksisterende gips |
||
Mvh
Lars |
||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |