|
Akustisk gradin |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
scene molton er absorberende. Og Deco molton er lyd transparent.
Hvis jeg ikke husker helt galt |
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
|
Super det prøver jeg at kigge på, men kan dette evt bruges til mit formål?
http://www.mtpro.dk/akkustikstof/1944-akustikstof-500g-calmuch-sort-300cm-bred.html Redigeret af Vilstrup - 29-Marts-2016 kl. 19:34 |
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
|
Vi har desværre både træ loft og gulv, ikke det bedste til en bio:-( |
||
![]() |
||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
|
Listeloft er ikke det værste. Det diffusere
|
||
![]() |
||
|
Jeg troede at træloft kunne være noget af det værste, når det også er en hård flade |
||
![]() |
||
|
Hvad er forskellen på det molton som jeg har kigget på, som nok er alm. Molton 500gram og så scenemolton?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 29 ![]() -- ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
|
Intet,det er det samme.. Det der er forskellen kan være vægten af stoffet.. Jeg selv bruger 300g scenemolton i begge mine ender for at mindske rumklang, og det har hjulpet voldsomt meget.. 500g vil virke endnu bedre,MEN husk det er MEGET tungt stof, og kræver dermed ordentlige befæstninger,især 500g Jeg har selv handlet her,da de danske butikker er ALT for dyre http://www.molton-markt.de/ Redigeret af Tsunamijhoe - 30-Marts-2016 kl. 20:42 |
||
![]() |
||
|
Fedt jeg har planer om at montere kroge i loftet som det skal hænge i, når det skal bruges. Har dog taget den beslutning at jeg vil have 500g, så det bliver bestilt en af dagene:-) |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19566 |
|
Kroge i loftet?
Det tror jeg at du vil fortryde, frem for at have det i en kraftig skinne, så du kan køre det til side. Klaus |
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Igen, enig. I bliver RØV trætte af at skulle tage det op og ned, da det er ret tungt. Så hellere en skinne eller stang, og lade dem blive hængende. |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
|
Ikke når det skal være kone venligt, husk det er en stue ikke sit eget rum. Min projektor og lærred skal alligevel tages frem hver gang.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |