recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Akustisk Lærrede til 4K.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Akustisk Lærrede til 4K.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2019 kl. 23:01
Oprindeligt skrevet af Ole_M Ole_M skrev:

Det er for dugen alene dvs uden ramme. Har en kammerat der lige har købt DreamScreen Ultraweave V6 dugen. Og hans er netop 170". 405cm bredt billed

Det er da vildt, at skulle betale 2000kr per kvm dug.
Men jeg tjekker da lige DreamScreen ud.
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2019 kl. 22:36
Jeg vil helt klart anbefale dig et Screen Excellence Enlighter 4k lærred, hvis du går efter et AT lærred. Det er en engangs investering, som du ikke ville fortryde. Jeg har prøvet et billigere lærred, hvor man kunne se strukturen i. Det duer bare ikke. Sådan én projektor, som du påtænker at købe, fortjener et ordentligt lærred. Held og lykke med projektet.
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 12:55
Oprindeligt skrevet af BowieCool BowieCool skrev:

Jeg vil helt klart anbefale dig et Screen Excellence Enlighter 4k lærred, hvis du går efter et AT lærred. Det er en engangs investering, som du ikke ville fortryde. Jeg har prøvet et billigere lærred, hvor man kunne se strukturen i. Det duer bare ikke. Sådan én projektor, som du påtænker at købe, fortjener et ordentligt lærred. Held og lykke med projektet.

Screen Excellence er så i samme prisklasse som DreamScreen.no

Jeg har ikke forventet at et løst lærred, var oppe i den prisklasse.
Nogle som ved, hvor man kan sammeligne forskellige lærreder.
I Hifiklubben, gør de ikke rigtigt i lærred og har 'kun' det dårlige med synlige huller.

Det er lidt svært at bedømme et lærred ved at se det hos en slutbruger, da jeg nok aldrig, vil finde samme projektor hos 2 forskellige brugere.

Men det er fedt at nogle vil vise deres bio frem til mig. Det sætter jeg stor pris på.
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 12:57
Er der nogen som har en bio med 'Center Stage UF' lærred, som vil lave en fremvisning?
Helst på sjælland.
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 17:05
hvad med dette?


Lærred alene.

Jeg har selv en motoriseret 1080p AT lærred fra dem og det er meget fint synes jeg
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080
Center: XTZ Spririt 6
Front: XTZ Spririt 6
Bag og side: XTZ Spirit 2
Sub: B&W AW610
Receiver: Marantz SR7008
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af ldplusse ldplusse skrev:

Er der nogen som har en bio med 'Center Stage UF' lærred, som vil lave en fremvisning?
Helst på sjælland.

Jeg mener faktisk at du kan få en prøve tilsendt. Ellers har jeg måske en rest liggende. Jeg kan kigge når jeg kommer hjem hvis det er noget du er interesseret i?
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2019 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Oprindeligt skrevet af ldplusse ldplusse skrev:

Er der nogen som har en bio med 'Center Stage UF' lærred, som vil lave en fremvisning?
Helst på sjælland.

Jeg mener faktisk at du kan få en prøve tilsendt. Ellers har jeg måske en rest liggende. Jeg kan kigge når jeg kommer hjem hvis det er noget du er interesseret i?

Hej Berdel.
Kan se at du solgte noget dug for nogle år siden. Var det fordi du ikke var tilfreds med Center Stage UF?
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2019 kl. 09:17
Nej, jeg var rigtig godt tilfreds - så tilfreds, at jeg købte det igen da jeg skulle lave større lærred :-)
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2019 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Nej, jeg var rigtig godt tilfreds - så tilfreds, at jeg købte det igen da jeg skulle lave større lærred :-)

Det er jo super.
Hvor langt vil du mene du skal væk fra lærred, for ikke at kunne se der er 'huller' i dugen.
Til top
ldplusse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ldplusse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2019 kl. 09:36
Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Nej, jeg var rigtig godt tilfreds - så tilfreds, at jeg købte det igen da jeg skulle lave større lærred :-)

Har du haft sammelignet Center Stage UF med nogle af de noget dyrere mærker, såsom Screen Excellence 4k eller Dreamscreen.no
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2019 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af ldplusse ldplusse skrev:

Oprindeligt skrevet af Berdel Berdel skrev:

Nej, jeg var rigtig godt tilfreds - så tilfreds, at jeg købte det igen da jeg skulle lave større lærred :-)

Det er jo super.
Hvor langt vil du mene du skal væk fra lærred, for ikke at kunne se der er 'huller' i dugen.

Det ved jeg ikke - det er fint vævet stof (og ikke perforeret) så du skal meget tæt på.

En direkte sammenligning har jeg ikke, men jeg har da besøgt nogle hjemmebio'er med Screen Excellence enlighter 4K. Den er mere lækker at se på og hvis ikke penge var et issue, så havde jeg nok også valgt den. Men den var MEGET dyrere da jeg undersøgte det sidst
Til top
Subi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 14-Maj-2019
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Subi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 00:15
Jeg har selv et Dreamscreen Ultraweave V6 lærred og er rigtig glad for det. Du kan eventuelt holde øje med AVshop.no , de har ofte nogle rigtig gode tilbud på selve Ultraweave lærredet og det er nemt at lave en diy ramme og montere med de medfølgende “fæste-lister”.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu