|
Akut hjælp - Sagem 94160 !! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-April-2012 kl. 16:26 |
Jeg sidder i sommerhuset, med en indkøbt Sagem modtager fra elgiganten. Boksen er købt som ny, men har tydeligvis været ude tidligere.
Jeg kan ikke foretage installation, da koden i den er ændret væk fra 1234 :-( Hvordan laver jeg en hard reset til fabriksinstillingerne ? Jeg har prøvet holde knapperne inde, mens jeg sætter strøm til, men det er ikke lykkedes. Hjælp søges hurtigt !! |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ominstallation 1. Tryk på Menu på fjernbetjeningen. 2. Vælg modtagerindstillinger med piletasterne og tryk på OK. 3. Vælg genindstil fabriksindstillinger og tryk på OK. 4. Indtast din brugerkode og tryk på OK. 5. Meddelelse vises om genindstilling af fabriksindstillinger, tryk på OK. (Indspillede programmer slettes ikke) |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
Han kender jo tydeligvis IKKE brugerkoden da det er den der er ændret.....eller hvad?
|
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Brug kode 0044 til at nulstille din brugerkide.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Det er en ominstallation, den kode der efterspørges her, vil være en helt ny, som aktuel bruger selv vælger.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Kode 0044 overskriver den kode som man selv har valgt. Herefter kan man lave en ny.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Jeg vil helt klart returnere boksen.
Er den blevet repareret, skadet eller har været tændt længe? Det ved du ikke.
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Tak for svarene, og kode 0044 løste problemet.
Efter installation af boksen, kunne jeg konstatere at der var 3 film på harddisken, optaget i starten af marts
![]() Så meget for at købe en "nyt" produkt i Elmutanten.
Oprindelige ville jeg egentlig have haft en Sagem DT90 DVB-T2 boks til kr. 899,-
Jeg reserverede den derfor mandag aften på elmutantens hjemmeside, til afhentning i butikken i Herning dagen efter. Jeg fik beskræftelse på at boksen var på lager, samt et ordrenummer, som jeg skulle opgive ved afhentning.
Da jeg kom ind i forretningen, slog de min ordre op, og kunne fortælle at de ikke havde nogen på lager, samt at "denne oplevelse havde de tit"
![]() De ville dog modtage en ny sending efter påske
![]() De tilbød mig i stedet Sagem 94160 boksen til kr. 1299,- (normal pris kr. 1999,-) - alternativt kunne jeg køre til Holstebro og hente en - der havde de 7 på lager (ifølge Herning-forretningen)
Den tur gad jeg nu ikke, så jeg købte Sagem-boksen.
Nu skete der dog det, at min kone skulle til Holstebro onsdag, så hun fik Sagem 94160 boksen med, så hun kunne bytte den til den rigtige boks (for i Holstebro, var der jo 7 stk. på lager)
Gæt selv om de havde nogen i Holstebro !!
![]() Jeg har iøvrigt lige checket lagerbeholdningen på Elmutantens hjemmeside - DT90 boksen er på lager i både Herning og Holstebro (opdateret for ca. 5 timer siden)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu er det endegyldigt SLUT med at handle i den skod-kæde !!!
![]() ![]() ![]() |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |