|
ALAC til WMA Lossless konverter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Molotow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 14:15 |
Hej,
Jeg står med et lille problem, jeg skal via mit arbejde, konvertere en masse ALAC numre, så de kan afspilles på en anden afspiller, der kun kan læse WMA-Lossless. Jeg har læst lidt om dbpoweramp, men som jeg ser det, virker det kun på en PC.. Er der nogen der har erfaring med et program der kan bruges på en MAC?? Mvh Molotow
|
|
B&O BeoVision 8-40,B&O BeoSound 1,B&O BeoSound 9000 + Airport Express
B&O MX7000,Apple TV3 Tvix N1, Qnap NAS TS409Pro Panasonic DVD |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
XLD er perfekt til det:
UPS. XLD kan vis ikke alligevel. Redigeret af Brixen - 29-Oktober-2012 kl. 14:46 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Molotow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Tak for det hurtige svar. Nu er jeg ikke super-nørd, så er det nemt at bruge, eller???
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Det er nemt at bruge, men jeg tror ikke det kan konvertere til WMA alligevel - jeg forvekslede det med WAV. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Øvøv, så må jeg vente og håbe at der kommer andre på banen. Tak alligevel
|
|
|
![]() |
|
Så så jeg lige dette da Flip4mac ville opdateres. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |