|
Alarm dagen efter jeg er stået op? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2017 kl. 07:36 |
Hvordan pokker fortæller
man sin Iphone at ”jeg er stået op i dag kl 5.45, væk mig igen i morgen kl 6.00”
Jeg bruger Alarm
i Iphone, den ringer hver hverdag kl 6.00 – men de dage jeg står op før (tak
til min søn), vil det være lækkert at kunne fortælle det til telefonen Pt. har jeg “løst” det ved at slå alarmen fra, vente til efter 6.00 og så sætte den til igen – det må da kunne gøres smartere?? |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes ikke nogen intelligente alarmer der kan gøre noget sådan.
Det ville kræve den kunne detektere du var vågen!!
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det vil vel kun kræve at man kan annullerer næste alarm. Jeg har også altid undret mig at man ikke har denne mulighed.
|
|
Mvh Jesper
|
|
JaAndersen
Funktioner
Tak(0)
|
Jojo, men jeg er fin med på at jeg skal gøre noget på telefonen for at "fortælle" jeg er vågen
Tænker en knap i stil med snooze - så skal den bare snooze indtil næste dag :-)
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4905 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når alarmen ringer, skal du alligevel sætte den til at ringe næste morgen.
Du kan lave en alarm for hver ugedag. Og så gentage hver uge. Det ændrer ikke på at den skal sættes til efter klokken 0600, for at virke ugen efter. |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvordan skulle telefonen vide at den alarm du har sat er vækkeur. Det kan være du sætter den hver morgen fordi du skal huske at give undulaten mad, og hvordan skal den vide at du allerede har gjort det ?
|
|
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skip næste planlagte alarm. Det kan da ikke være svært at lave.
|
|
Mvh Jesper
|
|
JaAndersen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er præcis "skip næste alarm" jeg er ude efter :-)
|
|
brr_dk
Super bruger Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at tage et kig på denne app:
|
|
clausols1
Guld medlem Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
|
Som Mufti skriver
|
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
På Android popper der inden alarmen (1-2 timer?) en notifikation op på telefonen. Via denne har man mulighed for at sløjfe den kommende alarm - lige præcis til et scenarie som du beskriver dér. (Er selv i samme situation og det er langtfra altid, man får lov til at sove til vækkeuret ringer).
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skulle lige til at skrive det samme faktisk. Så det bør også kunne lade sig gøre på iPhone. Om ikke andet, så med en anden app. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |