|
Alarm simkort |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2016 kl. 08:54 |
Hej.
Jeg bruger to stk basis simkort fra CBB mobil til alarm. Hidtil har der været et mindsteforbrug på 10kr om måneden. Nu kommer der et fast abbonement på 9kr plus forbrug. Derfor overvejer jeg at skifte til et andet selskab. Selskaber der kun benytter 3G dur ikke. Hvem har det billigste mobil abbonement til alarm? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oister basic 9kr pr md og intet mindsteforbrug
https://www.oister.dk/mobilabonnement/taletidsabonnementer/basic/ |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Men stadig forbrugsafregnet, som det CBB mobil skifter til - og som Mufti overvejer at skifte væk fra.
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvis det skal være billigere, skal det være gratis!
![]() Er der da noget forbrug ud over en alarmering? Jeg forstod på Mufti at CBB opkræver et mindsteforbrug, det gør Oister ikke. |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Jeg har ikke kunne finde noget billigere en Oister til kr. 9,00, plus forbrug. Jeg kiggede en del selskaber igennem, da jeg skulle bruge et billig abonnement til mit Gear S ur.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Oister dur desværre ikke da alarmen kun er med 2g.
Tak for input. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3847 |
Jeg bruger et TDC taletidskort til min.
Det skal bare tankes op 1 gang årligt. Penge er som sådan "tabt", men det er billigere end et abb. da man enten kan tanke 50kr eller 100kr. De par SMS'er der sendes i løbet af 1 år koster jo ikke alverden.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5330 |
Er i princippet uden abonnement. Men hvis der ikke har været forbrug > 50kr indenfor de seneste 3 mdr. opkræves der et "adminstrationsgebyr" på 7,50Kr pr. måned (som så indgår i forbrugsopgørelse for de efterfølgende måneder) De anvender TDC net, så mon ikke der er 2G understøttelse? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der bruges vist ikke 2G på TDC længere, det skulle være udfaset. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
2G eller GSM nettet bruges stadigvæk til alm mobiltelefoner. Så ingen udfasning
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er slut med 2G hos TDC. http://www.mobilsiden.dk/nyheder/slut-med-2g-hos-tdc,lid.31123/ |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5330 |
![]() Og vilkår Juni 2015 side 18 nævner også 2G: ?? ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |