|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 19-Januar-2007 kl. 12:48 |
Jeg ved godt, at mit spørgsmål ikke passer 100% til dette under-forum på recordere.dk, men jeg prøver alligevel, da jeg har læst mig til, at håndtering af "album art" også er kilde til megen irritation i Microsoft Media Center. Mit spørgsmål: Hvordan får man fjernet album art, når det først ER blevet lagt ned i en sangs IDtag'en gennem Windows Media Player 11? Det er mig UMULIGT at få coveret væk igen! Et hurtigt google-kig viser, at jeg vist ikke står alene i verden med dette problem, men måske nogen her ved noget? kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Tror at programmet Tag and Rename kan gøre det. Eller måske Itunes ?!? Har ikke prøvet at fjerne nogle billeder, normalt er det den anden vej. http://www.softpointer.com/tr.htm
|
|
OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Nemlig, det er som oftest den anden vej - men sgu mærkeligt, at WMP11 lige i forbindelse med den sub tag kun har en "add" funktion, men ikke en "remove" funktion. Selv om det er sjældent, så sker det da, at de automatiske cover-tjenester på nettet finder et forkert cover, som man kan komme til at sige ja til og så ønsker væk igen. Hm.... men tak - jeg prøver dit forslag! kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Meget nemt at fjerne album art
Set windows til at vide både skjulte og systemfiler. Gå ind i mappen hvor albummet er gemt. slet alle de filer der ikke er musik. En af filerne hedder folder.jpg med der er et par andre også. derefter er album art fjernet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |