|
album covers til Sonos |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit musik ligger også i iTunes, og alle albumcover er lagt ind i iTunes. Mange har iTunes fundet, og resten er noget jeg selv har rippet. Mange af iTunes covers virker også på Sonos, men nogle gør ikke. Der har jeg så lavet en folder.jpg, når jeg har opdaget det. Måske har det noget med størrelsen i kb eller pixel at gøre. Jeg har ikke kunnet finde noget om, hvorfor nogle iTunes covers kan ses af Sonos uden videre. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Efter den vejledning er det nok at cover art er embedded i sangene. Der behøver ikke ligge en folder.jpg i mappen. Det eneste der betyder noget er størrelsen i kb, og den er svær at styre, når alt cover art er embedded. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
htpcdude ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 300 |
Du har ret. Med f.eks. 300KB ekstra ekstra pr. nummer giver det for 1.000 numre 300MB ekstra. Det kan man så overveje om det er det værd. |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Skift til mediamonkey og embed alle covers i samtlige tracks. Mediamonkey indeholder masser af scripts til automatisk at flytte jpg's ind i de enkelte tracks. I øvrigt: sonos kan typisk ikke håndtere covers over 500 x 500 pixels, så hold dig under den grænse.
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |