|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dulciana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 15-August-2007 kl. 11:14 |
Så er det min tur til at ligge cd-samlingen ind i MCE...og nu mangler jeg albumbillederne. Jeg ved, at der er skrevet en masse om det, men lige i øjeblikket finder jeg intet Hvordan er det nu, at man ligger dem ind i MCE? -Dulc Ved ikke om det gør nogen forskel, men det er Vista MCE |
|
TV: Phillips 42PF5320 Optager: Phillips 3330H
Kamera: Canon MV830i (video) & Nicon 5000, Canon 960 Anlæg: Denon 2106 reciver + Dali højtalere & ProJect med Ortofon pickup Computer: for mange |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Du kan trække billederne ind, du trækker dem bare til billedet af cd'en i Media Player 11 Eller kan du bruge dette program til at få billeder på Redigeret af Hanien - 15-August-2007 kl. 19:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |