|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
yffer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Du konstaterer at dit udstyr virker, men kender intet til hvis det går i stykker, så jeg synes reelt ikke din bemærkning er retvisende for hvad der sker når udstyret går i stykker og skal repareres. og på 7 år kan der ske en del indenfor denne branche. Hvad var engang er pt. ikke nutid. Derudover hvor mange normale mennesker har en bærbar i 7 år ? Den er både teknologisk og maskinelt udateret |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Det gør jeg faktisk. Min PC nummer 2 gik helt død under garantiperioden - og jeg mener helt død. Reparationen tog ca. en måned, men indholdet på harddisken blev reddet, og den har virket fejlfrit siden. I øvrigt er jeg ikke ubetinget enig i at en 7 år gammel PC er outdatet. Det kommer fuldstændig an på hvad den skal anvendes til.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Min datters bærbare Medion har været til rep. 2 gange indenfor det sidste år, begge gange fordi hun har tabt den....
![]() Begge gange har Medion repareret den under garanti og rep. tiden har været under 3 uger. Sidste gang skiftede de ovenikøbet touchpad'en ud fordi de synes den var blevet noget slidt (ikke noget vi have reklameret over).
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
![]() |
|
Helt ærligt, så har jeg svært ved at tage de fleste trustpilot indlæg for noget jeg kan bruge til noget. "Deres computere er det værste du kan købe!
Hold dig langt væk fra Medion. Det giver kun problemmer. Jeg har
aldrig set en medion computer der kunne fungere ordenligt. De går
hurtigt i stykker og der er ingen service. Det er noget plastik lort og
jeg har set de selv kan finde på at opfinde et grafikkort som brænder
sammen. Nej, mine 3 medion computere har ikke været spild af penge..... Klaus |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Mine forældre købte en Medion stationær for 8 år siden; den blev dog afløst af noget mere moderne sidste år. Anyway jeg tog et kig indeni da de fik den hjem og i den var bundkortet+grafik fra MSI. De købte i øvrigt en 15,6 i3 baseret Medion slæbbar for 1½ år siden; den kører stadig fint og har bl.a. været i England og Spanien rundt i camperen
|
||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Dem der kritiserer Medion skulle ta' og se hvad de er lavet af. De indeholder jo lutter kvalitetskomponenter.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
yffer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
MSI bundkort, som kun fremstilles til Medion og som sørme ikke kan opdateres med ny BIOS, hvad kalder du det lige ?
og en support som ikke ved en meter om deres egne bundkort ? Og en hjemmeside hvor links ikke virker, når du skal bruge en manual, som måske er blevet væk eller fordi du måske har arvet en medion brugt ? Og en support som ikke gider ulejlige sig med at sende dig en manual når du specifikt fortæller dem at deres hjemmeside er fyldt med fejl ? Og en support som lyver så det står ud af ørerrne og når man spørger indtil lidt mere end sluk tænd knappen så ved de ikke en meter. Er det sådan du ønsker support ? Jeg gør ikke og Medion er og bliver noget værre lort... længere er den ikke |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Efter at have læst annoncen, så kan jeg ikke se nogen steder, at Medion lover at BIOS kan opdateres. Det har hr. og fr. Frandsen heller ikke brug for. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
![]() |
|
At produktet er færdigudviklet fra start......nå nej for der findes BIOS updates til visse Medion computere: http://www.medion.com/dk/service/_lightbox/treiber_details.php?did=8686 Så jo, Medion computere kan BIOS opdateres.
Jammen, det er fint at du er i den overbesvisning - hvor mange navne har du skrevet under inde på Trustpilot? Klaus |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
|
jeg må indrømme jeg kun har haft lutter gode oplevelser med medion computere og deres support. jeg smed recover cd'en væk, de sendte en ny u/b inden for 3 dage,da jeg overclockede den for hårdt hjalp support mig med en guide til hvordan opsætningen skulle være så den kunne kører stabilt igen, måske jeg har samt den eneste der ved noget i deres support? computeren kører endnu, og blev købt for 7 år sidde, det er mere end man kan sige no mine acer /dell /compaq /toshiba /Samsung pc'er. så jeg er ikke bange før at købe medion igen. ingen i min familie har behov for at kunne opdatere BIOS, og andre ting, for hvis det bare kører er deres behov dækket. men har nu altid kunne opdatere grafikdriver og andet på min gamle stationær, da det var mig der brugte den.
|
||
![]() |
||
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 494 |
![]() |
|
Uha det er trættende at høre på folk som mener deres version er den ubetingende sandhed og ikke kan lytte til andres mening uden gå grassat
nu vil jeg vædde med at næsten alle som har noget negativt at sige omkring en forhandler nok skal sørge for at nævne det i et eller andet forum eller rate det på trustpilot osv. Hvorimod det måske kun er fåtallet af købere/brugere som har haft en god oplevelse med den samme forhandler, som gidder gå ind og rate den samme forhandler (inkl. mig selv) da det jo er noget man forventer et eller andet sted. (EDIT) med det vil jeg sige at man nok ikke skal tage en rating som den ubetingede sandhed Min kone har haft en Medion "bærbar" i godt 5 år nu uden problemer, det eneste er at den bliver noget sløj med tiden. Dette skyldes dog udelukkende alt det crap hun installerer på den og glemmer at fjerne osv... Min søster har også haft medion bærbar 2 gange, og begge havde brug for support/udskiftning og der var ingen problemer what so ever.
Redigeret af thomnico - 22-Juli-2011 kl. 12:40 |
||
![]() |
||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|
Også positive erfaringer med Medion herfra.
Vil uden tøven købe min næste PC i Aldi. Redigeret af janelne - 22-Juli-2011 kl. 13:42 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |