|
Aldi sælger DVB-T mpeg2 dvd/video combi |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der for er det aligevel dødt, det skulle slet ikke bruges længere, det hører ikke hjemme nogen steder mere.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og alligevel lever det i bedste velgående. I disse tider, hvor der er VM håndbold på TV2 savner jeg den gamle analoge version, den var synligt bedre end den digitale til ting i bevægelse. Klaus |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Derfor var det også skønt at se semifinalekampen på DRHD
|
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
YouSee sender også analog tv signler næste år.
|
|
mvh Infinity
|
|
Ham_Der
Guld medlem Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har da også en video og adskillige VHS film, jeg ikke nænner at skille mig af med.
Videoen bliver så kun brugt til at afspille en videofilm en gang imellem.
|
|
mandd1
Junior bruger Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej alle
Jeg har en DVB-T mpeg2 dvd/video combi maskine, men jeg kan ikke få signalet til mit rimelige nye Samsung led UE48H5005 tv med scart stik. Der er HDMI stk på både tv og min combi maskine, er her nogen som ved om man kan få hul igennem på denne måde. På forhånd tak. MVH. Mads
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du sat output fra video til RGB?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men hvis den tidligere har været anvendt på SCART skal du muligvis ind i opsætning og vælge HDMI i stedet. Hvordan? - Tja, der skal du nok læse i manual, som ikke nødvendigvis er let at finde på internet. Mvh. JørgenT
|
|
mandd1
Funktioner
Tak(0)
|
Hej.
Tak for dit svar, selvom jeg ikke forstår det, er der et sted man kan sætte den til det på maskinen ?
Måske er der ikke RGB på scart indgangen på mit TV ?
|
|
mandd1
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jørgen
Tak for dit svar, det kom imens jeg skrev mit sidste indlæg og jeg nåede ikke at se det før du sendte.
Min manual er elendig, ellers må jeg prøve om jeg selv kan det på maskinen.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Manual side 24 siger du skal trykke på HDMI tast flere gange for at skifte imellem de forskellige opløsninger. Så isæt HDMI kabel, og vælg den indgang på TV som kabel er i, og prøve at skifte til TV viser noget. Mvh. JørgenT
|
|
mandd1
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jørgen.
Jeg har bestilt et HDMI stik som jeg får sendt i dag eller i morgen og så prøver jeg det som du anbefaler.
MVH.
Mads
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |