|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
MIDO ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Hmmm ved ikke om det er mig der husker forkert, men er der ikke noget om at Medion og Magnum er det samme produkt, (mener at have læst det i et og eller andet forum) |
|
Michael
|
|
![]() |
|
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
Jeg kan ikke lige huske hvor jeg har læst det, men en eller anden klog fætter udtalte at næsten alle de ukurante mærker laves i Kina og er af lidt tvivlsom kvalitet/holdbarhed Der kører lige nu en tråd på HIFI4ALL om billigere skærme. (godtnok om et andet mærke, men...) http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49805
|
|
Mvh. Per Røntved
______________________ |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det er fuldstændig korrekt - de fleste af disse er containerprodukter fra fjernøsten, ofte Kina, med ens indmad og forskellig design eller blot forskellige navne afhængig af hvilken supermarkedskæde der lige får leveret denne uges container. Du kan ikke finde en producent der hedder Magnum, Prosonic eller lign. - det er supermarkedskædernes egne mærker som alt deres elektronik sælges under. Man ser derfor ofte fuldstændig ens recordere og TV og andet, blive solgt forskellige steder under forskellige navne. Kvaliteten er så som så, da der ikke er de store krav til brand omdømme osv. - man kan indimellem være heldig at få en rimelig god vare til en billig pris, det behøver ikke altid være "dårligt", men oftest er kvaliteten ikke på højde med de større mærkevarers egenudviklede produkter Mærkevarerne bruger dog også indimellem samme slags indkøb til nogle af deres budgetmodeller for at kunne konkurere med netop disse kædemærker. Redigeret af spawn - 21-Februar-2007 kl. 14:24 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Zorbas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hej! Jeg har for ca. 3 uger siden købt en Toshiba 32WL66Z til 7000 kr og et billigt - måske et bambus LCD - Prosonic LC-32W18S til 5000 kr. Hilsen Zorbas. |
|
Zorbas
|
|
![]() |
|
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
Dette kan da matche aldi tilbud:Spar kr. 2.500,- på et spritnyt, virkeligt smukt 32" digitalt fladskærms TV med alle de rigtige specifikationer
Se her hvorfor Model 942 er det rigtige TV for dig: Klik her for at læse mere og bestille TV'et til din special-pris: Amitech Crystal Line 32" TV Model 942
PS havde ikke set det andet var 37 tommer, en fejl 40 ;-( Redigeret af glade - 23-Februar-2007 kl. 22:16 |
|
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Har du set, hvordan det ser ud? Altså billedet...
Hvor kan man se den henne? Jeg havde tænkt mig et 16:9 til sommerhuset og en digital antenne, meen det her er lige stort nok og lidt for mange penge. Men hvis kvaliteten er i orden til prisen, synes jeg, det ser godt ud :) Venligst Søren |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Jeg synes simpelthen de specs er enestående - prøv at se engang:
Come on - det er nok den mest latterlige reklame jeg har set til dato !! |
|
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
|
![]() |
|
Lars E. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Hej.
Jeg har købt dette Magnum tv i aldi og synes faktisk det er et godt billed det kan vise panelet er fra Lg/philps og det er Made in denmark står der på kassen. Eneste anke jeg har er at det ikke kan huske ens egen billedindstilling, men altid starter op i "normal mode" så man selv skal skifte over hver gang. Er der andre der har købt tvét og har samme problem? Hilsen Lars |
|
![]() |
|
Lars E. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
Ingen der har købt tvet for og se hvad der er værd og vil dele sin mening med mig?
Hilsen Lars |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Troelsit, sådan er reklamerne til "masserne" altid... ret morsomme, at pille fra hinanden
![]() ![]() |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Lars kan det næsten betale sig? Får man ikke et Toshiba eller LG med bedre kvalitet for samme pris næsten? |
|
![]() |
|
![]() |
Jo det gør man måske er også varm på et Toshiba 37c3000p set hos hardwareversand.de men tvet gør det faktisk godt og konen synes det er pænere end så mange andre hun har set.
Ville bare gerne hvis der nu skulle være andre end mig der har købt og ville dele erfaring, men det ser det ikke ud til ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |