|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Hej Jan Jeg har ingen problemer haft med alt tændt på engang så umiddelbart må jeg ligge under de 480 w samlet eller også har den belastning en anden betydning når vi ikke snakker om standby forbrug. |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
![]() |
||
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Jeg spørger nok meget dumt, men hvordan tilsluttes den i ens setup osv?
Kan du forklare lidt mere omkring, hvordan den virker i daglig brug osv? |
||
Anders
|
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Jeg bruger nu bare det billige remotesæt fra Harald skrald. 3x1000w fjernbetjeningskontakter og 1 fjernbetjening = kr. 100,- Man skal dog huske at trykke på fjernbetjeningen Til gengæld kan den virke igennem vægge, derfor slukker jeg også for alt mit internetudstyr om natten
|
||
![]() |
||
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
|
Ja det kan jeg da. Det er super simpelt. Selve boksen har et han og et hunstik tilknyttet bagpå hanstikket er dog væsentlig længere end hunstikket. Hunstikket forbindes så med fx en 5-6 stikdåse og han stikket sættes så i stikkontakten og vupti så er det forbundet. Så forskellen er at din stikdåse ikke får strømdirekte men via denne boks. Den fra harald Nyborg kiggede jeg også på MEN MEN MEN jeg har i forvejen 4 fjernbetjeninger og både jeg og kæresten nægtede flere derfor er denne boks bare så dejlig for den virker med dem du har i forvejen dog ikke B&O (noget med frekvensen). Lige til mit setup er jeg nød til at have internettet oppe hele tiden bl.a. pga min TDC tv boks der ellers ikke ville kunne optaget :) og det at den går igennem vægge tjaa det kan jeg nu godt overleve når jeg normalt alligevel slukker for mine ting på vej i seng ![]() Redigeret af Smurf - 05-Maj-2008 kl. 11:35 |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
||
![]() |
||
Zed_dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Dvs. lige meget hvilken fjernbetjening du bruger, så tænder boksen? Dvs. både hvis du tænder for anlæget, tv, dvd osv.?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Når boksen styrer er alt der er tilsluttet slukket. Når man så fx trykker på tænd på din fjernbetjening til dit TV, så tænder alt der er tilsluttet i STANDBY mode. Du skal stadig tænde de enkelte dele helt du vil benytte som man plejer. |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
||
![]() |
||
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
Er det en infarød modtager der sidder i boksen eller benytter boksen sig af de forskellige apparaters egne modtagere? Dvs. skal boksen stå synligt fremme for at man kan bruge den? Jeg vil nemlig meget gerne kunne gemme den væk
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lige på stående fod må jeg melde pas. min står semi fremme dvs med fronten ud i et lille hylde system og jeg har gemt vejledningen godt af vejen så den skal lige frem og se om der står noget om det. Jeg skal dog ikke pege direkte på boksen for at tænde men om det så er udvidet rækkevidde eller ej skal jeg lade være usagt. |
||
PDP-508xd-ISF Kalibreret
||
![]() |
||
Perls ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Det er jo en IR så den skal være synlig. Skal også lige sige at den i peak godt kan tåle 900w (ifølge spec).
|
||
![]() |
||
Jakobivic ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2007 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
Det lyder som om det er sådan en jeg skal have. Må bare lige investere i en rf modtager til min fjernbetjening, så boksen kan gemmes af vejen
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |