recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alfabetisk sortering af musik på PS3?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlfabetisk sortering af musik på PS3?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Emne: Alfabetisk sortering af musik på PS3?
    Sendt: 13-Februar-2011 kl. 11:25
Hej.

Jeg har en Synology DS210j, og en PS3.
Alt mit musik, video etc. ligger selvfølgelig på min NAS.
PS3 finder Synology'en som mediaserver, og jeg kan se samt afspille filerne.
Men....sorteringen af dem sutter simpelthen big time!
Hvorfor kan jeg ikke, som jeg har gjort de sidste utallige år med Winamp, sortere filerne efter Artist, og dernæst Title...alfabetisk?
Selv m3u playlist genereret af Winamp laver den om på visningen af Confused
Alle mine mp3 filer eksempelvis, er navngivet "Artist - Title", og ID3 tag V1 er også udfyldt med den info. (nogle filer har så også album m.m. angivet, men ikke alle)
Jeg vil have sorteret alfabetisk efter Artist først, og dernæst alfabetisk efter Title, og have det vist på den måde.
Jeg har prøvet med WMP, Winamp remote, MCE, og kan stadig ikke få ændret på rækkefølgen Angry

I Winamp er det to klik med musen, og så sidder den lige i skabet Clap

Kan det virkelig ikke lade sig gøre, fordi man er "låst" af UPnP/DLNA måden at gøre det på?
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 11:49
prøv log på din server og under kontrolpanel-> medieserver -> der kører jeg med dansk og "avanceret sti" under dma menusti, denne giver flere indgangsmuligheder når man browser ind på serveren... og der er også mulighed for at lave sin egen sorteringsmetode
Mvh

René
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Point: 710
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2011 kl. 11:52
Det har jeg lige prøvet...og Artist/Titel (de kalder det kunstner/titel) findes desværre ikke Unhappy
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu