|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
?? Har på intet tidspunkt i denne tråd talt om PIONEER.hvor har du det fra? Har du ondt i RØ... over et eller andet? Jeg foreslog et PANA pv60-da det er LYSÅR bedre end et ALFAVIEW-og det gider jeg overhovedet ikke at diskutere-og slet ikke med en som ER røget i. At du ikke er i stand til at se det-skal vel ikke "gå ud over"andre? Manden bad om et råd-og det fik han Resten er op til ham. Du har observeret at et ACER er klart bedre end et ALFAVIEW-tænk hvis du så et Panasonic lrev Redigeret af lrev - 04-December-2006 kl. 17:10 |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
|||
0542 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() |
||
Er enig med ZkiiFreak. Jeg venter selv på mit Pio 427XA - og den erfarring, jeg har fået efter at skulle lede efter et nyt tv er med al tydelighed at du SKAL se dit tv - men endnu mere vigtigt: DU SKAL SE PÅ TV'ET NÅR DET VISER DET SIGNAL, DU SELV MODTAGER. Alle nye tv'er viser FEDE dvd'er - men når det kommer til live tv, så er det måske ikke lige tilfældet. Derfor: Så på dit nye tv i en forretning der viser tv'et med det signal, du selv kommer til at se det med (og det der med at "vi må ikke få kabeltv og/eller antenne/parabol for vores udlejer" er noget fis - og så er det bare med at købe sit tv i en forretning, der TØR at vise sandheden til dig!) Anders Redigeret af 0542 - 04-December-2006 kl. 17:07 |
|||
![]() |
|||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
||
"du SKAL se dit tv - men endnu mere vigtigt: DU SKAL SE PÅ TV'ET NÅR DET VISER DET SIGNAL, DU SELV MODTAGER." Og det kan man jo så passende prøve nede hos sin lokale ALFAVIEW pusher......(det har JEG prøvet)!! lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
||
Det er vel ikke noget problem. Jeg fik da lov til at se TDC kabel i en alfaview butik. Kan kun sige at Alfaview har en virkeligt flot ramme, resten var ikke imponerende.. |
|||
![]() |
|||
0542 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() |
||
Damn - du er godt nok den første person, jeg hører om som har fået lov til at se andet end dvd ved Alfaview.... |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja-på Frederiksberg har de-og de har også fået det i LYNGBY,men når man så konstaterer et dårligt tv billede,får man fortalt af manden at det er kanalen der er dårlig-ikke tvèt,og når man så herefter forklarer manden at denne kanal skam står udemærket hjemme ved mig selv-mindsanten om han så ikke vender ryggen til og går HOVEDRYSTENDE!! Det var det jeg mente med at "prøve" at foreslå det! -smag og behag.......det ligner et "AKVASTABIL" akvarie på en prik lrev |
|||
|
|||
![]() |
|||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
||
Hej Matzon Hvis du skal have det OPTIMALE ud af PS3 og det indbyggede Bluray-drev, skal du have et 1080P TV, ingen tvivl om det. Der er ganske få 1080P tv på markedet lige nu, en topmodel eller to fra de største mærker i LCD. Som du kan se, er der megen debat for og imod LCD/Plasma her på siden, men hvis PS3 er det VIGTIGSTE er der pt. kun et plasma (Pioneer model 5000EX), der er 1080P og det koster ca. 63.000,00 kr. hos laserdisken Hvis du kan vente, så vent til du rent faktisk har en PS3 (medio 2007), så er udbudet af 1080P tv større og priserne lavere. Mvh. SOKO |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
||
Jeg synes slet, slet ikke at alle nye TV viser 'fede' DVD'er. Hvis et TV er elendigt til at vise et godt antennesignal er det ligeså elendigt til DVD og HD, det kan bare være at øjnene der ser ikke er så gode til at se, hvor meget bedre et DVD-signal burde være. |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
||
Synes da det er meget pænt af en lav-budget tv.. |
|||
![]() |
|||
Matzon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 345 |
![]() |
||
Det kan godt undre mig ret meget da HD-Ready logo'et kræver: HD capable inputs accept the following HD video formats: o 1280x720 @ 50 and 60Hz progressive (“720p”), and o 1920x1080 @ 50 and 60Hz interlaced (“1080i”) alt andet lige, så skal der lidt magi (aka downsampling) til for at vise 1280 horz pixels signal på 1024 horz pixel display.
Ja, his bare det var helt så let - butikken i Odense er under ombygning, og hvis de kun viser Monsters Inc eller lign. bliver det jo lidt et proble :( |
|||
![]() |
|||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||
"Det kan godt undre mig ret meget da HD-Ready logo'et kræver: http://www.flatpanels.dk/tvkoebsguide.php#4 Måske det lyder mærkeligt-ikke desto mindre er det HD READY! LREV |
|||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||
![]() |
|||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
||
"Synes da det er meget pænt af en lav-budget tv.. Er det ikke fløjtende ligegyldigt,hvis kvaliteten ikke er i orden? lrev |
|||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |