|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
Den sorte farve i rammen 'snyder' øjet til at tro at kontrasten er bedre end hvad tilfældet egentlig er. Derfor er det den mest anvendte farve. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Hmm og jeg som troede og opfattede det som, at man skulle anse skærmen for at være større end den er...
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
"Efternavnene" på JVC modellerne står så vidt jeg husker for farvekombination - jeg mener BU står for sølv+sort, ZU for helt i sort, SU for helt i sølvfarve. Se også: http://www.jvc.dk/product-list.php?id=100105 Nu har jeg ikke set omtalte Sharp, men jeg kan sige at JVC's fjernsyn står knald hamrende godt af LCD at være. De leverer en fantastisk god billedkvalitet fra alle kilder. |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
onetime ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Amen det er nogle gode bud :) Jeg ligge nu valget mellem: Sharp og JVC :) Må ud og se dem IRL først, før jeg beslutter mig, Rigtig mange tak alle sammen, super at i gad at hjælpe... mange tak..... Lige et sidste spørgsmål... Eks. jvc's 37M70BU M'et står for? Eller hvis der står et R? eks. 37R71SU ? |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
M70, R71 osv. - M og R står ikke for noget vil jeg tro. Det er nok bare et modelnavn.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |