|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() Sendt: 15-Juli-2010 kl. 12:54 |
|
Så skete det endeligt! Fox har nu officielt annonceret en 6 Disc box udgivelse der indeholder alle
4 film (i både theatrical og directors cut versioner) og 60timers extra materiale! Masser af detaljer her Glæder mig allerede! ![]() |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
|
Det bliver bare godt
![]() MVH
|
||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
SUK!! Så er man nødt til at bruge penge igen...
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Bare de ikke smadrer filmene, ligesom de gjorde med genudgivelsen af Predator...
|
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Hold da helt op der er meget ekstra materiale!
Men fedt at de kommer på BD ![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
![]() |
|
Hvis de virkelig har trangen.. kunne de så ikke bare nøjes med at smadre 3'eren og 4'eren
![]() |
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
ENDELIG!
![]() Håber som så mange andre (hvis ikke alle) at filmene kommer til at lyde og se bedre ud end de nogensidne har gjort
![]() |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
S_Dalsgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Ja, oktober bliver sgu en dyr måned med Alien, Back to the Future og en hulens masse TV-serie udgivelser der skal købes
![]() Men jeg vil nu lade være at tage sorgerne på forskud og automatisk tro de splitter udgivelsens billedkvalitet af. Langt de fleste BD'ere ser rigtigt godt ud og udgivelser som den nye Predator er heldigvis forholdsvis sjældne.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Det er jo bare rigtig godt.
Er det så en us-udgivelse? Eller er det også europa?
Man skal regne med at det er en fox udgivelse, og ifølge axel music, så er 75% af deres film låst til region A. Redigeret af flemming larsen - 15-Juli-2010 kl. 17:24 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
![]() ![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Det samme her ![]() Blu-ray er noget at fanden har opfundet, da det blive et dyrt efterår ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
![]() |
|
Er jeg ond hvis jeg undrer mig over, hvorfor folk bliver ved at købe/se de samme film igen og igen?
Nej, jeg skal ikke have Star Wars og Indiana Jones på BD
Nej, jeg skal heller ikke have Back to the Future og Aliens
Til gengæld venter jeg pænt på LOTR extended editions, da jeg ikke har set dem til hudløshed
![]() |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |