|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 18-Marts-2009 kl. 21:29 |
Hej, Det hele spillede igår. Fin stabilitet på HD også og havde justeret billed kvaliteten ind også. Men så her idag: alle kanaler udover TV2, DR og DR2 viser: "Kanalen er krypteret Den aktuelle kanal er krypteret og kan ikke vises i øjeblikket." Jeg har prøvet at sætte min cam og kanalkort i mit tv - og det funker heller ikke. Yousee support siger, at kortet er registreret godt nok hos dem. Er der noget andet galt inden jeg kaster min vrede over yousee? |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Det er dit CAM den er galt med, vil jeg tro...SCM?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Først og fremmest, hvilken hardware bruger du? Hvis du bruger Floppy/Fire-DTV, så medfølger der et program som skulle hjælpe hvis man har CAM problemer. CI interface eller noget lignende. Jeg ved faktisk ikke om det er nødvendigt at bruge, men jeg har ikke haft CAM problemer efter jeg installerede det (inden da kunne jeg opleve at jeg efter 1 uges tid skulle pille kort ud og sætte det i igen. Hvilken software benytter du? Det lyder som Patriarken siger umiddelbart til at dit CAM er fucked. Det skyldes sandsynligvis et dårligt CAM. Måske problemet kan løses ved at installere ovenstående program, men det er ikke sikkert. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det hedder commoninterface.exe og ligger i c:\programmer\fireDTV\tools kopier en genvej og læg den i Start mappen |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
Det program gør ingenting for mig... Men det var CAM'en den var gal med. En ombytning til det fra fjernsynet, så går det der ud af igen. Det er faktisk det fra MM-vision, der virker nu. Jeg har købt et Smit CAM nu. |
|
Med venlig hilsen
Claus Harder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |