|
Alle kanaler er væk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Philip98 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Roskilde, DK Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2013 kl. 18:15 |
Hej allesammen.
Jeg har for ca et halvt år siden købt et nyt samsung LED smart tv 55" Det har altid fungeret helt fint indtil her for nylig. En dag da jeg tændte fjernsynet var alle kanalerne væk, skærmen var bare sort og der stod "Svagt eller intet signal". Når jeg laver en kanalsøgning springer den med det samme op til 50% og fortsætter til 100% uden at finde nogle kanaler. Jeg har også flyttet det rundt i huset til andre antenne stik, for at se om det var stikket, men den siger det samme. (de andre fjernsyn jeg har køre helt fint). Jeg prøvede også at indstille det til fabriksindstillinger men intet hjalp det. Det skal siges at alt andet fungere altså WIFi osv... Hvis der er nogle der har haft samme problem, eller kender løsningen. Vil jeg meget gerne høre jeres svar. Udbyder: Yousee Modelnummer: UE55ES7005UXXE |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Havde nøjagtigt det samme problem for et par måneder siden, bortset fra at det var min Samsung BD-D det var galt med, derudover er dit problem identisk. Den måtte på værksted.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |