|
Alle mine serier -> Digitalt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HbecH ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 88 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2011 kl. 14:25 |
Hej Folk.
Tænkte dette var det rigtige forum og spørge på. Jeg har rigtig mange Boxe ståene med serier, CSI, Rejseholdet, NCIS, osv. dem vil jeg gerne have ned på min NAS så jeg kan smide de boxe i kældren, men hvordan? Jeg vil gerne have dem liggende med hardcoded danske Subs og surroundlyd, og så vil jeg gerne have dem liggende i enkelte filer, så hver afsnit har en f.eks. avi fil for sig selv. altså ikke som ISO for en hele dvd. Findes der er smart måde og gøre dette? |
|
TV: panasonic tx-p42g10
Amp: Harman/Kardon AVR-460 Power Amp: 2x Vincent SP-996 Front: Dali Ikon 6 MK2 Center: Dali Ikon Vokal 2 MK2 Back: Dali Elegance 01 Sub: B&W ASW620XP Sourc: HTPC |
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DVDfab bruger jeg, det virker fint. Jeg ripper primært til MKV, men avi også en mulighed. |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Hvis de nu ikke skal komprimeres så kik på MakeMKV
|
|
![]() |
|
![]() |
|
HbecH ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 88 |
Er MKV ikke mest brugt hvis det er Blu-ray, disse er kun DVD?
|
|
Amp: Harman/Kardon AVR-460 Power Amp: 2x Vincent SP-996 Front: Dali Ikon 6 MK2 Center: Dali Ikon Vokal 2 MK2 Back: Dali Elegance 01 Sub: B&W ASW620XP Sourc: HTPC |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Nej MKV er bare en container. Den kan indeholde hvad som helst. Jeg er begyndt at bruge MKV i stedet for ISO. Jeg laver kun ISO hvis det er en 1:1 kopi jeg vil have (altså med nenu osv.).
MakeMKV kan dele din DVD op i enkelt filer i et hug - den kan faktisk ikke lave 1 fil hvis der er flere titler på en skive. Det tager ca. 20 min pr. skive da der ikke sker en konvertering/komprimering.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Super så lyder det som lige det jeg skal bruge.
Tak for hjælpen, skal testes her i ferien. |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |