|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||||||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() Sendt: 22-November-2004 kl. 00:15 |
||||||
Aldi har en super multimedia PC til salg på onsdag.
Alt om data skrev også at den støjede voldsomt. Hilsen Michael Sørense |
|||||||
mvh MichaelS
|
|||||||
![]() |
|||||||
dota ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
||||||
Undskyld, men hvordan får du overskriften til at passe når der samtidig skrives at den støjer voldsomt? |
|||||||
![]() |
|||||||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
||||||
Der kan jo gøres noget ved støjen. Et vandkølingssæt kan købes for ca 1.000 kr og så er det problem løst. Og det er s tadig en billig PC. Hilsen Michael Sørensen |
|||||||
mvh MichaelS
|
|||||||
![]() |
|||||||
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
||||||
Det kan vel gøres billigere end en vandkøling, her tænker jeg på Zalman blæser, den kan komme helt ned på 21db. Jeg må give Michael ret i at det er billigt, det er endda meget billigt for den pc. m@dsen Redigeret af m@dsen |
|||||||
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
|||||||
![]() |
|||||||
John G J ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
||||||
Det er meget billigt.... I samme annonce er der også fladskærme til salg.. Bla et 17 tommers medion til 2199.... er den mon noget værd ? |
|||||||
john
Pioneer PDP-435fde Pioneer DVR-440H-K Pioneer VSX LX51 PS-3 JAMO SW 303E JAMO 8 Series APPLE TV |
|||||||
![]() |
|||||||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 962 |
![]() |
||||||
Tja det kommer vel an på hvad den skal bruges til, svagheden ved fladskærmene har hele tiden været opdateringshastigheden, men de er kommet godt efter det, det er især ved spil og grafikprogrammer det har betydning. Jeg har selv en Medion fladskærm som er ca 1½ år gammel og den er jeg godt tilfreds med, men jeg spiller heller ikke ret meget på den, til gengæld fylder den ikke meget på skrivebordet.
|
|||||||
Med venlig Hilsen
Johnny |
|||||||
![]() |
|||||||
John G J ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
||||||
Er der nogle der kender opdateringshastigheden på den ? Det står nemlig ikke i reklamen. |
|||||||
john
Pioneer PDP-435fde Pioneer DVR-440H-K Pioneer VSX LX51 PS-3 JAMO SW 303E JAMO 8 Series APPLE TV |
|||||||
![]() |
|||||||
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
||||||
Opdateringshastigheden?? Hvad mener du???
|
|||||||
![]() |
|||||||
dkoclni ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 311 |
![]() |
||||||
Ha - sorry! Havde lige overset at tråden var drejet over på fladskærm! Glemt alt efter godmorgen....
|
|||||||
![]() |
|||||||
JuulA ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
||||||
Har bestilt en Pioneer DVR-520 H hos TECHNIKdirekt den 12/11 men intet hørt. Inspireret af omtalen af Medion MD 8383 har jeg overvejet om jeg skulle anskaffe den i stedet. Jeg er skrevet op i en ALDI butik med lovning på én i løbet af 14 dage. Mit spørgsmål er nu: Hvad er fordelene ved at have en seperat DVD-recorder frem for en HTPC med større kapacitet ? Er der væsentlig bedre redigeringsmuligheder i Pioneeren f. ex. ? Er billedkvaliteten bedre ? Venlig hilsen Erik Juul Andersen |
|||||||
Erik Juul
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
||||||
Ser du der er store fordele ved at holde sig til tråden. Dit Pioneer spørgsmål skal over til de andre spørgsmål om indkøb fra Tyskland og dit PC spørgsmål er allerede besvaret her Denne tråd handler om Aldi's PC ! Hilsen Michael Sørensen |
|||||||
mvh MichaelS
|
|||||||
![]() |
|||||||
Miker ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
||||||
Til dem der overvejer eller venter på en Aldi PC, så er der en test af maskinen her http://www.chip.de/artikel/c_artikel_12595482.html Der står, at den er meget hurtig og billig men at det er den mest støjende PC de nogensinde har testet. I den tilhørende forum står der, at der sansynligvis skal laves meget om på den for at gøre den mindre larmende, hvis det overhovedet kan lade sig gøre. De valgte komponenterne udvikler meget varme. Er støjen et problem, så henvises der til andre modeller der er mere stilfærdige og til næsten samme priser. Forhåbentlig vil Aldi og Medion næste gang få stykket en mere stilfærdig model sammen. Hilsen, Michael
|
|||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |