|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
"Alt om Data" har også testet Aldi`s PCer. De skriver også at den støjer voldsomt, men at de prøvede at skifte blæseren ud med en anden og det hjalp. De skriver bare ikke hvilken blæser de satte i. Bortset fra det, for den en meget fin anmeldese, mener faktisk det er det eneste negative. Jeg har selv lige købt en så nu må vi se hvor galt det er, for ellers synes jeg nu den ser rimelig fornuftig ud, ellers må den jo retur(den rigtige gode Aldi garanti). |
||
PV
|
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Jeg har haft lejlighed til at høre 3 af PC'erne og de støjer ikke så voldsomt endda. Men det er ikke nogen helt stille PC. Jeg har tænkt mig at tage en herhjem i stuen og hvis ikke jeg kan holde støjen ud, bliver den dæmpet, fx med ThermalRight's kølere. Selv med en ekstra udgift på 500 kr er det en billig PC. Hilsen Michael sørensen |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
BrianSax ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
|
Redigeret af MichaelS |
||
![]() |
||
MichaelS ![]() -- ![]() ![]() Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
![]() |
|
Jeg sidder og skriver dette på en sådan PC. Den er temlig stille når den ikke arbejder hårdt, men den larmer som en støvsuger, når den arbejder hårdt. Jeg er selv ved at undersøge om en Zalman CNR 7700 mega køleprofil kan være i PC'en. /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
||
Vendel ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-April-2004 Status: Offline Point: 423 |
![]() |
|
Boeing 747 til salg Efter at have lytte nok til en til tider letter anstrengene susen fra blæseren, bestemte jeg mig for at sætte en anden blæser i maskinen(Freeser 7). Det er den samme som i det dæmpningssæt man kunne købe i Tyskland, mens blæseren alene kunne fåes i Danmark, så det eneste forskel er jo dæmpningsmatrialet. Hvilken forskel det gjorde. Utrolig let at skifte. 299kr + forsendelse 45kr
|
||
PV
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har købt en Zalman CNR7000 cu blæser jeg skal have sat på. Den kostede kun 265 kr Jeg ved endnu ikke om den kan være der, men jeg ved at den ikke er let at sætte på /MichaelS |
||
mvh MichaelS
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |