|
Allente kvalitet? |
Besvar |
Forfatter | |
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Januar-2023 kl. 16:23 |
Jeg overvejer at skifte fra Waoo streaming pakke til Allente
Waoo har en rimelig kvalitet, men stadig langt fra deres deciderede TV boks, sådan oplever jeg det i hvert fald, selvom deres teknikere mener streaming kvaliteten er fantastisk! Jeg kan ikke få svar fra Allente i hvilken kvalitet deres streaming foregår, jeg der vil være forkel på de enkelte kanaler. Jeg fik dog et svar fra deres kunde service at TV2 sendes i 1080P med 8mbit bitrate Er der nogen der måske har Allente streaming pakke og ovenikøbet kender sendekvaliteten?
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke så fyldestgørende for Allente, men i denne oversigt er der lidt om deres streamingkvalitet sammenlignet med alle de andre: https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=277294#p277294
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
digitalt.tv
Guld medlem Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 719 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil sige billedkvaliteten er ok, men min største anke er, at kun få kanaler streames med 50 billeder pr. sekund.
|
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Bo, jeg har godt læst på https://digitalt.tv/test-tv-udbydernes-streaming-tv-udbud/ , men det er vel 2 år siden nu, håber lidt de har lavet nogle forbedringer siden da :-)
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Allente streaming er dårligere kvalitet end eksempelvis DR streaming
Det var meget tydeligt at se under VM håndboldkampene. Man skal også lige være opmærksom på at nogle kanaler som eksempelvis H2 hos Allente streaming ikke har tekster.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den bedste streamingkvalitet fra DR får man i dag på DRTV. 1080p50 på live-streaming, og i enkelte tilfælde 4K på arkiv.
Det ser ud til, at TV 2 arbejder hen imod det samme, altså at gøre TV 2 Play til bannerfører, men det kommer til at tage noget tid endnu. TV 2 Play tester pt. 1080p50 på live-kanaler.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |