recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alm. dvd på blu-ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlm. dvd på blu-ray afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 307
Direkte link til dette indlæg Emne: Alm. dvd på blu-ray afspiller
    Sendt: 12-Juni-2008 kl. 22:39

Hvordan er kvaliteten ved afspilning af almindelige dvd'er på en blu-ray afspiller ?

Er der noget at vinde ved eks. den Panasonic der er på fælleskøb contra min snart gamle Pineer DVD 668 ?

Jeg tænker ikke kun på billede men også på lyd, da jeg har en del koncert dvd'er.

mvh. Trisse

Redigeret af Trisse - 12-Juni-2008 kl. 22:40
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2008 kl. 23:15
Altså - dit indlæg bærer tydeligt præg af at du ikke har forsøgt at finde svar på dit spørgsmål ved at søge / kigge i andre tråde men bare poster løs. Man må gerne selv gøre en indsats - det virker ligesom lidt mere fremmede for lysten til at svare. Du kan fx kigge i dette subforum her og læse de tråde der handler om specifikke bd-afspillere - der kommer man stort set altid ind på afspillerens evne til dvd-afspilning eller tråde der handler om køb af blu-ray.

Fx denne eller denne

For det ikke skal være løgn henviser den sidste tråd sørme til yderligere en.

Redigeret af Stampe - 12-Juni-2008 kl. 23:17
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12370
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2008 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Er der noget at vinde ved eks. den Panasonic der er på fælleskøb contra min snart gamle Pineer DVD 668 ?

Nej. Den gamle dvd-afspiller du har er nok det mange ville kalde 'high end'. Den Panasonic der er på fælleskøb er decideret low end hvad angår dvd-afspilning. Det er en rigtig god Blu-ray-afspiller, men ligesom de fleste andre Blu-ray-afspillere på markedet, så er den mildest talt ikke imponerende når man smider en dvd i.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu