|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() Sendt: 12-Juni-2008 kl. 22:39 |
Hvordan er kvaliteten ved afspilning af almindelige dvd'er på en blu-ray afspiller ? Er der noget at vinde ved eks. den Panasonic der er på fælleskøb contra min snart gamle Pineer DVD 668 ? Jeg tænker ikke kun på billede men også på lyd, da jeg har en del koncert dvd'er. mvh. Trisse
Redigeret af Trisse - 12-Juni-2008 kl. 22:40 |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Altså - dit indlæg bærer tydeligt præg af at du ikke har forsøgt at finde svar på dit spørgsmål ved at søge / kigge i andre tråde men bare poster løs. Man må gerne selv gøre en indsats - det virker ligesom lidt mere fremmede for lysten til at svare. Du kan fx kigge i dette subforum her og læse de tråde der handler om specifikke bd-afspillere - der kommer man stort set altid ind på afspillerens evne til dvd-afspilning eller tråde der handler om køb af blu-ray.
Fx denne eller denne For det ikke skal være løgn henviser den sidste tråd sørme til yderligere en. Redigeret af Stampe - 12-Juni-2008 kl. 23:17 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
![]() |
Nej. Den gamle dvd-afspiller du har er nok det mange ville kalde 'high end'. Den Panasonic der er på fælleskøb er decideret low end hvad angår dvd-afspilning. Det er en rigtig god Blu-ray-afspiller, men ligesom de fleste andre Blu-ray-afspillere på markedet, så er den mildest talt ikke imponerende når man smider en dvd i. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |