|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KamikazeKaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() Sendt: 13-Oktober-2008 kl. 13:17 |
Jeg har netop køtbt et tastatur magen til dette. Er der nogen, der ved, om dette tastatur kan fungere med en aml. pc, hvis man investerer i en infrarød modtager? I manualen står der intet om tilslutning til andet end XP Media Center, og min computer kører "kun" XP. Redigeret af KamikazeKaj - 13-Oktober-2008 kl. 13:21 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Jeg er 99% sikker på, at det også kan køre med Windows XP. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Det kan godt køre på XP, muligvis skal der en patch (til Media Center på)
Jeg husker bare at da jeg købte tastaturet var der ikke den infrarøde modtager med, den kom med remoten... var der modtager med i dit køb? |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
Er vist denne: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=B39 D53F1-0AC9-433B-B488-4CAB82F31DC8&displaylang=en
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
SVJV bruger Microsoft MCE tastaturet ehtray.....Denne kommer ikke med XP std. Ehtray er en app der bla mapper ir koder til emulerede "keypresses" fra remote eller tastatur. (Via "keybd_event" /user32.dll pinvoke)
Jeg er dog ikke sikker....En bruger der har(Dette rædselsfulde og elendige tastatur) kan fx prøve om de kan komme i bios med det, eller om det virker hvis de dræber processen ehtray.exe... Hvis du skal have noget ordentligt og det skal være Microsoft så køb MS Wireless Entertainment Keyboard 7000, det kører via bluetooth og har samme (og flere funktioner) Kommer desuden med en rigtig bluetooth mus. Keyboarded virker igennem vægge og man behøver ikke transciever og MCE remote.... Redigeret af Patriarken - 13-Oktober-2008 kl. 18:34 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
KamikazeKaj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Der fulgte ikke en modtager med i min pakke.
@Patriarken Det ser sgu lidt for indviklet ud til mit niveau.. |
|
![]() |
|
![]() |
@KamikazeKaj >> Jeg så sgu ikke lige du havde skrevet om den infrarøde mostager, men lad mig slå fast at det virker fint med en almindelig XP, bare man ruller filen fra mit link på. Det er iøvrigt rigtigt, at remoten "bare" virker som et keypad - hvilket er enormt irriterende, da man derfor skal have media center vinduet i fokus (focus) for at bruge remoten med det Redigeret af mos-eisley - 13-Oktober-2008 kl. 18:12 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ikke få dit link til at virke. Hvad hedder filen? |
|
![]() |
|
![]() |
Den hedder "Update Rollup 2 for eHome Infrared Receiver for Windows XP Media Center Edition 2005 (KB912024)"
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Virker tastaturet med f.eks. med en SoundGraph Imon ir-receiver?
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10596 |
![]() |
Et tastatur kan ikke bruges med en Imon receiver, men en Imon fjernbetjening kan lære genveje (shortcuts) fra et Windows tastatur, og det er sikkert det du mener. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Nej, det var om man kunne bruge tastatur uden MS ir-receiver med f.eks. imon ir-receiver
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |