|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
|
må indrømme at hvis der kommer en slim med GT5 så hopper jeg sku på ps3en kan jo altid veksle lidt imellem xbox 360 og ps3
|
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Så er der kommet en meget tæt på officiel release dato. Spillet vil blive udgivet i 4 kvartal af 2009 ( Som der også har været mange rygter der sagde) der er ikke nævnt nogen specific dato. Men mon ikke det bliver op til jule handlen. http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5s-q4-2009-release-date -confirmed/ |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Så kom der lige lidt nyt.
![]() |
||
![]() |
||
Tech2010 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 728 |
![]() |
|
Old news! Jeg blev ikke overrasket over at spillet blev udskudt, men det er stadig irriterende da man har ventet spændt på det så længe. |
||
![]() |
||
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
|
Ja det er sgu for dårligt at et af flagskibene til playstion først udkommer 4 år efter konsollen. Det er det samme med final fantasy, som der ikke engang er en release date på endnu. Ikke noget at sige til at Sony har mistet så store markeds andele til Microsoft. Nå men anyway så må vi da bare håbe, er der kommer en EU release på nogenlunde samme tid, og at vi ikke skal vente yderligere halve eller hele år på, at det udkommer i EU. |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
Sony har mistet så store endele til Microsoft bl.a. pga. Halo, Gears of War samt en ALT for høj pris set i forhold til de konkurrende konsoller. - Hvad har MS formået at byde deres kunder i år, der er nævneværdigt? Halo ODST som har en kort SP del samt en rehash af Halo 3's MP, også udkommer Forza 3 inden for kort tid, lidt pølle synes jeg. De store spil skal nu nok komme af sig selv, og når de udkommer bliver de helt sikkert kæmpehits. Jeg synes det er ligeså vigtigt at der også kommer nye spil som LBP, Uncharted, InFamous, Demon's Souls, Heavenly Sword, Warhawk, Resistance.. Ja selvom KZ2 ikke er en helt ny serie er det en væsentlig opløftning fra KZ1. Desuden udkommer der jo stadigvæk multiplat spil, og nogen af de spil der før kun var til Xbox 360, udkommer nu til PS3 med ekstra ting, f.eks. Ninja Gaiden Sigma 2, og nogle RPG spil. Der kommer endda flere spil, som bl.a. MAG, Ratchet & Clank og Heavy Rain, ModNation Racer, og desuden skal vi nok også regne med et nyt Killzone 3 samt Resistance 2, og spil som Twisted Metal, Starhawk og The Getaway 3 skulle efter signende også være under vejs, dog har der været knas med The Getaway 3, og de andre 2 er lidt "hemmelige". Anyway - min point er at der er MANGE PS3 spil, enten udkommet eller på vej, PLUS de store spil, som GT5, GOW3, FF osv. så jeg synes nu ikke at der er så meget at klage over. I dette efterår ser jeg frem til Borderlands, Dragon Age:Origins, Uncharted 2, og måske Demon's Souls (kan købes igennem coolshop), i starten af 2010 kommer både MAG, GOD3 samt Heavy Rain så hvis jeg kan købe GT5 + FF i forået ville det absolut ikke generer mig, der er i hvert fald allerede 9 spil der, som jeg er interesseret i. Desuden klager vi jo os også når spillene bliver udgivet med bugs (NFS:shift?) så hvis jeg kan få et spil der er værd at ventetiden, så venter jeg gerne. Det er bare mine holdninger til de meget udskudte spil. Redigeret af SteffenD89 - 08-Oktober-2009 kl. 11:22 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der er sikkert mange herinde der ikke aner noget ang. GT5, så nogen skal jo oplyse dem om det, eller dvs. det har jeg i hvert fald valgt at gøre, om det så er et par uger gammelt er så for mig at se underordnet, bare beskeden kommer frem. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jaja selvfølgelig skal spillene være bug free, eller ivertfald ikke have så mange bugs samt fejl og mangler som er tilfældet med NFS shift. Og ja der kommer mange gode spil, men de spil er altså ikke helt på højde med de rigtige 3 flagskibe. PS3 blev lanceret i 2006. Metal gear solid. Det har vi fået til PS3 Final fantasy. Stadig ingen release dato. Gran turismo. Nu har vi så en release dato for Japan. D.v.s for FF, og GT vil det være minimum 4 år efter konsolen blev lanceret, at de spil der er synonym med konsolen kommer til den, det er sgu da langt ude. Alle de andre spil du nævner er da helt sikkert nogle gode og ok, spil, men det er ikke de spil folk forbinder med Playstation serien, det er derimod Final fantasy, samt Gran turismo og Metal gear solid. |
||
![]() |
||
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|
Så kunne det være man snart skulle gå igang med at bygge følgende!
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp? TID=21594&KW=gran+turismo Redigeret af tvillumsen - 08-Oktober-2009 kl. 15:13 |
||
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
||
![]() |
||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
|
Du må nok hellere se at komme i gang: http://www.shg.dk/p/2190722
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg vil godt være enig i at GT er synonym med PS3, men ikke MGS da den startede på nintendo, og nu kommer til Xbox 360'eren, og det samme kan så¨også siges med FF spillene. Men du må jo lige væbne dig lidt med mere tålmodighed, fordi jeg tror ikke at du skal regne med at se FF før til sommer næste år. |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Det var da dyrt, siden man kan købe det til 300 på amazon.uk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |