|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Dyrt? Hvilken planet er du fra? Har de ikke altid været dyrere i danmark? |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
450kr er da også dyrt, om det så er i Danmark eller ej. Jeg køber stort set aldrig spil i Danmark. Jeg har f.eks. lige købt uncharted 2 til ca. 290kr fra shopto.net, hvor det koster 450kr hos coolshop.dk og sikkert 550kr i fona. Men jo.. De har altid været dyrere i Danmark, ligesom så meget andet |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
444,- er da mange penge, men i DK er det jo ikke dyrt for et nyt spil. Det var bare det jeg ville påpege. Som du selv skriver, er den normale pris i butikker jo nærmere 100,- dyrere. :) |
|
![]() |
|
stonefree ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2006 Status: Offline Point: 58 |
![]() |
[QUOTE=justrace] Du må nok hellere se at komme i gang:
http://www.shg.dk/p/2190722[ /QUOTE] Og hvad får dig lige til at tro på den dato - en vilkårlig netshops forhåbninger er nok den mindst pålidelige kilde du overhovedet kan finde, og marts 2010 er en officiel udmelding for Japan. |
|
![]() |
|
![]() |
Nu står der "Release: TBA (To Be Announced). :) Dvs. at der den dato kommer en endelig dato. Forøvrigt mener shg.dk at det bliver i midten af 2010. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Så vidt jeg husker, er det blevet sagt at det skulle komme hurtigst muligt efter at det er blevet udgivet i Japan. Det var vidst kun tale om noget marketing med EU/US de skulle have på plads. Så vidt jeg husker altså. Jeg satser på en måneds tid efter Japan, men om det skulle ende med sommeren 2010 er ikke helt usandsynligt. Jeg håber dog bare at GT bliver udgivet i foråret 2010, så vi kan spille FF i sommeren. Redigeret af SteffenD89 - 17-Oktober-2009 kl. 12:17 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |