|
ALT UDSOLGT: Restparti 2,5" hdd'e |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg kunne godt bruge en enkel Seagate Momentus 7200.4
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
PB sendt. |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Z7K500er det enterprise modeller ? (Standard har prefix HTS... enterprise HTE...).
Redigeret af len61 - 15-Marts-2013 kl. 15:52 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
på label på hdd står der HDD: Z7K500-500 HTS725050A7E630 De er kommet ud af en enterprise laptop fra HP. http://www.hgst.com/internal-drives/mobile/travelstar/travelstar-z7k500 Redigeret af Bygone - 15-Marts-2013 kl. 16:48 |
|
![]() |
|
Bump - stadig diske til salg.
|
|
![]() |
|
Første tråd opdateret med solgte enheder.
|
|
![]() |
|
aaj har du fortrudt? siden du ikke svarer private beskeder eller overfører det aftalte beløb? mindste man kan gøre er da at give lyd fra sig!!!
|
|
![]() |
|
aaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2011 Sted: 3400 Status: Offline Point: 57 |
Hej Bygone Jeg kan godt se at du har skrevet en privat besked til mig. Den er dateret "i går". Det er forståeligt, hvis du har travlt og gerne vil sælge dine diske, at du følger op med en forespørgsel. Den er dog lidt vred i udtrykket ![]() Du bør måske overveje om den slags hører til i din tråd? Prøv med lidt tålmodighed... |
|
![]() |
|
Intet vred over min tråd entries herinde, men når man skriver sammen og jeg kan se du læser den, så forventer jeg da også du svarer hvis du har fortrudt, eller hvis du har tænkt dig og gennemfører aftalen men gerne vil vente et par dage er det da normalt lige og give en heads up.
Angående vores pb'ere har vi haft en dialog kørende siden i fredags, og pludselig efter jeg har sendt et konto nr til overførsel dig sker der intet, det virker underligt...intet med at gøre om jeg har travlt eller ej, det er bare ren høflighed og give besked når man kør en samtale! |
|
![]() |
|
***har fjernet reservering til aaj*** da han som jeg forudså havde fået kolde fødder, en skam.
|
|
![]() |
|
1 stk reserveret til jsc69dk.
PB sendt til dig :). |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:48 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |