|
ALT UDSOLGT: Restparti 2,5" hdd'e |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du kan få dem til 750,- eks porto, prisen for porto bestemmer du jo så selv afhængig af hvordan du vil have dem sendt. der er 4 hitachi tilbage og det er diskene jeg sælger uden tilbehør...eftersom jeg pt kun har 1 seagate tilbage kan din forslag 2 desværre ikke lade sig gøre! jeg ved slet ikke hvor jordrup ligger hehe, så sry nej det regner jeg ikke med jeg gør. Redigeret af Bygone - 24-Marts-2013 kl. 01:56 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:47 |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
Det er helt ok du skriver bare... |
|
![]() |
|
hsj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Vejle Status: Offline Point: 112 |
Jeg vil gerne købe
1 stk. Hitachi Z7K500 (500gb) Jeg arbejder i kolding, så vil gerne hente i denne uge ? Hvis ok, så send info på hsj@hsj.dk
|
|
Pioneer PDP-428XD|Nad 757|Dali Mentor 2|
|
|
![]() |
|
HSJ har afsendt dig en pb og sender en mail til dig om lidt også.
|
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
Er der flere 7200.4 tilbage? Så napper jeg gerne en enkelt
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 10:47 |
|
![]() |
|
smidt en pb til dig. |
|
![]() |
|
super er noteret. |
|
![]() |
|
Så er der 2 diske tilbage.
|
|
![]() |
|
netsrik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2012 Status: Offline Point: 25 |
|
|
![]() |
|
netsrik ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2012 Status: Offline Point: 25 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |