|
Alt vedrørende iPad |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jamen sådan er det! Intet er helt gratis ![]() Undrer mig bare over Apple ikke godkender min betaling. Har været inde at opdatere bruger og password, sikret mig at kortoplysninger er rigtige, selvom de har dem stående, og prøvet 4 gange. Så REND og HOP! skal sgu ikke købe mere i den butik ![]() |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||
Ja ja, den er nemlig ikke lagt op af sikkerheds hensyn. Men kunne se at de har kortnummeret liggende ligesom amazon |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
|||
Prøv at ringe til Apple support - 70 10 20 07 - jeg kan ikke huske om de tager telefonen søndag.
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|||
|
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6682 |
|||
@Kampus: Kan du heller ikke købe fra iTunes på din pc?
|
||||
Venlig hilsen
KB |
||||
![]() |
||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|||
Har du sikret dig alle markerede felter er udfyldt i kortformen, jeg mener hvis bare man glemmer at ændre hr/fru popop kan det være nok til den ikke gemmer det
|
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|||
Link til download? Klaus |
||||
![]() |
||||
|||
Klaus, ja kunne ikke finde download på den side du linker til
|
||||
![]() |
||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|||
Så glemte du at læse selve artiklen.....
Klaus |
||||
![]() |
||||
|||
Nå ok, havde ikke så meget tid :-)
|
||||
![]() |
||||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
|||
Hvad skal man gøre for at kunne se tv på sin ipad?? :)
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |