|
Altec Lansing MX-5021 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har desværre ikke nogle beslag :(
|
|
![]() |
|
jon3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Status: Offline Point: 101 |
Kan den kun bruges som til pc eller kan den godt spille en stue op sammen med min squeezebox?
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Hvor længe skal den køre? Jeg har budt dit Hbo for en måned siden...
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Vejle, Danmark Status: Offline Point: 391 |
Beklager, har som sagt lige været væk lidt pga. sygdom, så havde glemt tråden, da Dondee bød igen. Lyder umiddelbart ikke til, at han er interesseret uden beslag, men lad os lade den løbe til og med søndag.
Ved ens bud, foretrækkes afhentning.
|
|
![]() |
|
hightower ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2004 Status: Offline Point: 81 |
det er måske kun mig der har tabt overblikket
Men hvad er budet oppe på ? Per |
|
![]() |
|
300 budt af Rolf L.
Dondee må byde igen, da hans bud var betinget af, at jeg fandt de beslag til højttalerne.
|
|
![]() |
|
Dondee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
Jeg trækker mig. Held og lykke!
|
|
![]() |
|
Tak for tilbagemeldingen.
300,- stadig bedste bud. Slutter på søndag.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |