|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|||
Hvis Stofa kommer med en Zaptor med HDD kan jeg sagtens leve med den løsning selvom jeg krummer tæer over at skulle have dobbel-op på modemer mm. i mit teknikskab. Jeg forventer samtidig at prisen er en anden end de ovenstående nævnte. Det er simpelthen ikke godt nok at skulle have datakabler i alle rum, hvis man ønsker digital tv hos stofa. |
||||
![]() |
||||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|||
Larxox - du har vel kun dobbel op på modems hvis du fravælger Stofa internet forbindelse
![]() Jeg har hørt rygter om de snart kommer så boksen kan køre wireless... |
||||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||||
![]() |
||||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
|||
Ja - det er sandt, men jeg har ikke så gode erfaringer med Stofa's Kabel Internet desværre. Hvis den kommer til at køre wireless er det selvfølgelig et plus, men helt godt bliver det ikke før at man kan bruge hvilken som helst internetudbyder eller slet ikke behøver adgang til internettet for at kunne se tv. Med de nede-tider jeg oplevede med mit tidligere Stofa Kabel internet ville det betyde at jeg nogle gange ikke kunne se tv i flere dage i træk - Ikke Fedt! |
||||
![]() |
||||
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
|||
Larox - nu har mit StofaNet kørt fejlfrit i snart 5 måneder - jeg har MRTG overvågning på.
Selv hvis internettet er nede virker boksen jo - den SKAL kun bruge det under opstart - okay hvis internettet er nede rigtig længe vil den komme med en advarsel. Når boksen er startet op bruger den kun internettet til at hente EPG opdateringer og til de interaktive tjenester som shoppen og start forfra. |
||||
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Ok - Mike S Så må jeg vente på Harddsik samt Wireless |
||||
![]() |
||||
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|||
Hvad er MRTG overvågning????? |
||||
![]() |
||||
pjoska ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|||
Hvis stofa kommer med en boks med indbygget HDD, så håber jeg de har lyttet til, at der er et kundeunderlag som gerne vil betale en pæn pris for en virkelig kvalitetsboks, altså betydeligt bedre end zaptor boksen. Personligt er jeg villig til og gå langt i pris for og få top kvalitet, når man kan bruge 40.000,00 og opad på tv udstyr, vil man jo gerne have det svageste link forbedret |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Helt enig! Det er kun af nød at man kigger til Tyskland for at se hvilke alternativer der findes til Zaptor, da denne ikke findes med HDD. Vel vidende at man får en boks uden EPG og en ordentlig support er man alligevel fristet af at købe en boks i Tyskland. Derfor håber jeg meget at Stofa finder en god boks med HDD, som alternativ til de mange mere eller mindre brugbare løsninger. |
||||
![]() |
||||
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
|||
En webapplikation der viser grafer over hvad der sker på dit netværk: http://oss.oetiker.ch/mrtg/ |
||||
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
||||
![]() |
||||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|||
Hvor gode er egentlig optagelserne via SCART (til HDD optagere) når dette modtages i korrekt 16:9, (Som DR også betegner som ægte 16:9). Jeg ved at skrive mærkeligt men nogen gange har det været oppe, hvor god en kvalitet PAL har som et slags maximum. Nu der er så mange forhindringer den digitale vej Fandt et par guldkorn. I Filmens verden har billederne samme højde, i en CRT korrekt TV verden har billederne samme bredde (kun er det meningen af højden kan ændres). I Fladskærmenes verden kan det hele ændres ____ problemet er leverandørernes materiale. Redigeret af moho - 22-Juli-2008 kl. 16:12 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Noget nyt vedr. dette emne? Jeg synes at Stofa sover lidt i timen set i lyset af at Yousee brugerne har fået en HD boks med PVR! Har de ikke problemer med de såkaldte rettigheder?? Eller er det bare årets undsyldning?? Det samme har desuden alle Canal Digital og Viasat kunderne over satelit fået en boks med PVR. Nu mangler vi bare langsomme Stofa, som lover mere ned de holder og derudover er lysår bagud med feks. HD kanal udvalget - Gaaab! Kom nu igang Stofa!!! |
||||
![]() |
||||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|||
Uden det mindste belæg herfor tror jeg Stofa, Antenneforeninger, Programudbydere og Os seere er lande i en slags Catch22 situation alt vedrørende HDTV. Når man nu sender digitalt er det vel bare sige at Ønskekanalerne kan flyttes hertil, sendes lidt længere end bare en prøveperiode. Antenneforeningen Århus er gledet af på mine henvendelser, godtnok anonyme men alligevel. Kan foreningen på samme måde, glide af overfor Andres ønsker om H D? Redigeret af moho - 10-September-2008 kl. 14:09 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |