|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Forfatter | |||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
||
Trådens start overhales måske af de kommende Tv med Indbyggede DVB-C Tunere ( her mener jeg ikke samme tunere er til HD ) Fremskyndede af at Zaptorer og Selectorer trods alt har så store problemer med almindelige SD signaler, så mange vel returnerer disse enheder. Redigeret af moho - 10-September-2008 kl. 14:16 |
|||
![]() |
|||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
||
Jeg er nu ikke parat til at ofre mit Pioneer Plasma for kunne få et tv af en ringere kvalitet, men med indbygget DVB-C.
|
|||
![]() |
|||
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
||
Noget nyt om en DVB-C boks med PVR til Stofa?? Jeg nægter at skulle betale penge for at kunne starte forfra - Skod koncept. Hvis min datter vil se MGP2008 10 gange i løbet af året duer start forfra jo alligevel ikke! Her virker kun en traditionel PVR løsning eller en HDD optager. |
|||
![]() |
|||
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
||
Jeg har længe set mig om efter en mulighed, det skal siges at jeg er hamrende ligeglad med stofas udbud af HD kanaler, Jeg er kun interesseret i en DVB-C modtager med harddisk hvor det er muligt at efter redigere matrialet på PCen, Jeg har lige bestilt den her http://www.hm-sat-shop.de/festplatten-receiver-arion/ac-9410 pvr-hdmi-twin-250-gb.html/
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg vil gerne have en med HD understøttelse, men du må lige skrive hvad dine oplevelser med den er når du får den hjem. |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
||
Den tror jeg du bliver rigtig glad for. Jeg har i godt tre år haft DVB-S modellen. Den er simpelthen det bedste stykke elektronik jeg nogensinde har ejet. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis HD understøttelse havde været et must for mig, ville jeg nok ha købt denne. eller ventet på 8000c udgaven Jeg skal gerne dele min oplevelse, så skal nok skrive hvordan det går. Redigeret af mr_keep_smiling - 22-Oktober-2008 kl. 14:58 |
|||
![]() |
|||
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
||
hurtigt spørgsmål til Jer stofa-drenge. Er der synlig billedeforbedring fra analog til zaptor ??? Jeg er vant til billedekvaliteten via selector fra Yousee - og det er altså 9 gange bedre end stofa Analog
|
|||
Panasonic TX-P50ST50
Panasonic dvd S53 NAD 356 BEE med indbygget DAC Sonos Connect B&W DM685 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har digitalt signal fra Stofa via den gamle Stofa Samsung boks på Dr1+Dr2+TV2 og forskellen er meget stor. Jeg ville bare gerne have en mulighed for at optage programmer på boksen så jeg kan slippe for min HDD optager. Lige nu ser jeg på denne som bedste alternativ, men den er lidt dyr : http://www.technisat.de/index12e2.html?nav=Kabel_DVB_C_,de,6 7-247 |
|||
![]() |
|||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() |
||
Jeg har dog set den væsentlig billigere end de 600 euro hos diverse tyske forhandlere. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvor? På forhånd Tak! Redigeret af Larxox - 23-Oktober-2008 kl. 13:34 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |