|
Alternativ til ATV m. Jailbreak (panasonic bluray) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2015 kl. 20:42 |
Hej
Jeg har ovenstående - men benytter den i princippet kun når jeg afspiller musik via iphone der på. Jeg kunne godt tænke mig en ny panasonic bluray afspiller, men jeg kan vel ikke overføre et medie (i form af musik) til blurayafspilleren via min iphone? Jeg har en Anthem MRX 500 - som ANTHEM uheldigvis stoppede med at udvikle videre med... Skide irritende, eftersom det blandt andet var en af de ting, der gjorde at jeg købte den i sin tid.... Anthem skulle have lavet en form for dongle, men de lavede MRX 510 i stedet..... Bevares - det er en fantastisk reciever og jeg skal IKKE af med den. Grunden til at jeg gerne ser en panasonic bluray afspiller er grundet, at jeg så kun skal bruge een fjerntbetjening, da jeg har panasonic TV. Håber spørgsmålet giver mening :) EDIT: alternativet kan ligelides også være en blurayoptager fra panasonic :)
Redigeret af Bravo - 19-Januar-2015 kl. 15:02 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man evt. i stedet for airplay benytte Miracast ? og så lytte til musik via sin iphone på bluray afspilleren?
Denne afspiller understøtter miracast: Redigeret af Bravo - 19-Januar-2015 kl. 13:30 |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1042 |
Afspilleren ser ud til at understøtte DLNA - som kan bruges til at streame lyd og video fra din Iphone.
|
|
![]() |
|
KAN MAN DET? hvordan? Det er vel ikke sådan jeg kan styre musikken fra min iPhone - men nærmere afspilleren, der kan hente musikken fra min iphone enhed... Eller er det noget jeg har misforstået? Redigeret af Bravo - 19-Januar-2015 kl. 14:00 |
|
![]() |
|
Kan man bruge Miracast til at afspille lyd fra Iphone til bluray afspiller.
|
|
![]() |
|
Det jeg egentlig gerne vil vide - kan jeg benytte en ny Panasonic bluray afspiller, til at afspille musik fra min Iphone?
Alt andet kan være irrelevant.
Redigeret af Bravo - 19-Marts-2015 kl. 14:23 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |