recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Big Screen EPG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Big Screen EPG

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wolfram4215 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wolfram4215 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til Big Screen EPG
    Sendt: 25-December-2013 kl. 17:31
Hej

Jeg har haft BS EPG i et par år og nu er licensen udløbet så jeg skal forlænge eller finde noget andet.

Er der kommet et godt og nemt alternativ til Big Screen eller hvordan?

Mit Setup er yousee, timefor, hdhomerun, WINDOWS MCE
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 18:42
jeg bruger det fra nrossen

mcefun.nrossen.dk

jeg har samme setup som dig.
Til top
wolfram4215 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Marts-2010
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wolfram4215 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 23:49
OK tak for svar. Jeg vil prøve at kigge på hans program igen.
Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 00:08
nrossens program har desværre på det seneste været ustabilt. Der er flere der oplever problemer med det.
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 21:25
samme setup her - og jeg har gennem længere tid brugt nrossens v1.5a uden problemer overhovedet i Win7
;o)
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2006
Point: 561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2014 kl. 22:11
mit har altså også køre i længere tid uden problemer. (mest irreterende når yousee ændre kanal opsætning)
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 14:43
Kører også med nRossens import program - har ikke altid være uden problemer, men PT kører det godt uden fejl.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu