|
Alternativ til Big Screen EPG |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wolfram4215 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2013 kl. 17:31 |
Hej
Jeg har haft BS EPG i et par år og nu er licensen udløbet så jeg skal forlænge eller finde noget andet. Er der kommet et godt og nemt alternativ til Big Screen eller hvordan? Mit Setup er yousee, timefor, hdhomerun, WINDOWS MCE |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg bruger det fra nrossen
mcefun.nrossen.dk jeg har samme setup som dig. |
|
![]() |
|
wolfram4215 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Status: Offline Point: 93 |
OK tak for svar. Jeg vil prøve at kigge på hans program igen.
|
|
![]() |
|
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
nrossens program har desværre på det seneste været ustabilt. Der er flere der oplever problemer med det.
|
|
![]() |
|
espersen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
samme setup her - og jeg har gennem længere tid brugt nrossens v1.5a uden problemer overhovedet i Win7
|
|
;o)
|
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
mit har altså også køre i længere tid uden problemer. (mest irreterende når yousee ændre kanal opsætning)
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Kører også med nRossens import program - har ikke altid være uden problemer, men PT kører det godt uden fejl.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |