recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Blockbuster/Lovefilm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Blockbuster/Lovefilm

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Brian K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Juli-2014
Sted: Viborg
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 22:41
Det skulle man tro Confused Evt. at de blev solgt, som brugt ?
Hilsen Brian
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Brian K Brian K skrev:

hvordan Lovefilm så løste problemstilligen med omkostning til porto, har jeg endnu ikke gennemskuet. Umiddelbart må de have haft et forholdvist højt omkostningsniveau på dette punkt, kontra deres indtjening på udlejningen...???

Man kan forhandle sig til en bedre pris end os private, som kun sender af og til.
Der er flere omdelere. Jeg får noget post med Bladkompagniet. Så hør de forskellige om du kan få en god pris.

Venlig hilsen
KB
Til top
Brian K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 23:03
God ide
Hilsen Brian
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 07:55
Jeg vil gerne tegne et guld abonnement
Til top
Brian K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 08:15
Det er du også nødt til Armani Wink Der skal bruges omkring 500 faste aftagere, så du har slet ikke noget valg Hug
Hilsen Brian
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 10:20
Dæleme glad for at vores Blockbuster på Randersvej i Århus køre videre og de har fået lager fra de andre konkurs butikker DAM de har mange billige brugte købefilm nu LOL

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 10:21
Hvis du vælger at gå videre med konceptet så husk ikke at regn med den store indtjening og levetid, men jeg savner at hvis man lejer en film så kan man beholde den ved at betale rest beløbet på denne måde ville jeg se meget flere film ;O)

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 10:30
Jeg må indrømme at kvaliteten af lejefilm via stofa, iTunes osv er blevet så god, at jeg fint kan acceptere det til over 50% af alle film, dels fordi mange film har dårlig lydside, dels fordi det nemt og primært pga udvalg her og nu fra sofaen.

Gode film skal helst købes, men er også inde i en periode hvor jeg ikke får set så mange... Men de film jeg ved der er kælet for lyden, dem vil jeg helst heller ikke streame...
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
A.Morup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-Januar-2006
Point: 268
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Morup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 10:41
Jeg savner LoveFilm MEGA meget. Har prøvet Netflix, men der var alt for få europæiske film og så virker det som om de har givet alle film et eller andet "sharpness" filter, der gør dem uudholdelige at se
Prøver lige nu med SF-online, men her er udvalget også meget begrænset, men dog med lidt flere europæiske film.
RIP LoveFilm!
Video: Samsung UE46F8005, Panasonic BD60 bluray og Octagon SF 1028P recorder
Audio: Onkyo TX-SR508 Receiver, Dali Zensor 1, Dali Zensor Vokal, Dali 9F Sub og Jamo 160 i 5.1 surround
Til top
Brian K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 10:56
Mange film kan fortsat med fordel blot streames, når vi snakker mindre produktioner, komedier, dramer osv. Det drejer sig primært om de større produktioner, hvor der er ordentlig lydside, og gjort lidt ekstra på billedsiden. De film, hvor anlæg og skærm virkelig skal levere sit yderst Thumbs Up Der er ingen tvivl om, at det bliver et nicheprodukt
Hilsen Brian
Til top
Brian K Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 11:07
Formålet her er ikke at blive en konkurrent til Netflix. De har alligevel ikke primierefilm. Formålet er at blive en konkurrent til fx. Appletv, hvor der betales ca 50,- for en premierefilm med en lavere kvalitet, end hvad der opnåes på en Blu Ray skive. Hvis produktet koster det samme, vil man så fortsat vælge Blu Ray fra? Ermm
Hilsen Brian
Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 31-December-2005
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af Brian K Brian K skrev:

Formålet her er ikke at blive en konkurrent til Netflix. De har alligevel ikke primierefilm. Formålet er at blive en konkurrent til fx. Appletv, hvor der betales ca 50,- for en premierefilm med en lavere kvalitet, end hvad der opnåes på en Blu Ray skive. Hvis produktet koster det samme, vil man så fortsat vælge Blu Ray fra? Ermm

Ja men er det ikke dét folk har gjort ?

Jeg mener, hvis folk ønskede Blu-ray film så ville Blockbuster og andre jo have det væsenligt bedre, folk vælger ikke primært efter billed og lydkvalitet men ud fra det er nemt og altid tilgængeligt.

Hvis man skal have den almindelige dansker til at se filmene på fysiske medier med de ulemper det indebærer, skal det som minimum være lige så nemt som at streame, og det kan simpelthen ikke lade sig gøre.

Hvis man skal lave en ordning som den du/I efterspørger, ser jeg nærmere mulighed i at lave en slags forening hvor film købes og cirkulerer rundt blandt medlemmerne, men det vil jo uden tvivl blive extremt vanskeligt at lave så alle bliver tilgodeset med de nye titler i rimeligt tempo.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu