|
Alternativ til Blockbuster/Lovefilm |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
daddyd ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det var i en forening, ville man måske passe lidt bedre på hinandens ting. Med risiko for at blive smidt ud af foreningen, ville man nok passe lidt på.
Men hvis ikke det er lovligt at dele fysiske medier på den måde, så er det jo nok en dårlig idé alligevel.
|
|
![]() |
|
Brian K ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2014 Sted: Viborg Status: Offline Point: 31 |
Har tænkt tanken omkring streaming af film i Blu Ray Kvalitet. Hvis nogen kan få skidtet til at fungere, skal jeg nok få styr på rettighederne
![]() Det krævet nok desværre bare, at forbrugeren, har en afsindig fantastisk netforbindelse. Hvis en Blu ray film med Hd lydspor fylder i omegnen af 35 GB eller mere og filmen varer 1,5 - 2 timer, ville det umiddelbart kræve en forbindelse på ca. 50 - 65mbit. Altså er det ikke umuligt, men det er også langtfra alle, som har sådan forbindelse. Men det hele kan selvfølgeligt kombineres. En løsning med mulighed for udleje af fysisk medie og streaming for de kunder, som rent faktisk har forbindelsen
![]() ![]() |
|
Hilsen Brian
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Det behøver vel ikke være streaming. En off-line funktion ville også kunne fungere. Hvor man så kunne downloade filmen inden man ser den. Fx mens man er på job eller laver andre ting.
|
|
![]() |
|
Brian K ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2014 Sted: Viborg Status: Offline Point: 31 |
Så er udkast til hjemmesiden lavet
![]() ![]() |
|
Hilsen Brian
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24790 |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Tak
![]() |
|
Hilsen Brian
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Du får ikke mig som kunde på den side, som den er nu.
Jeg ønsker ikke at skulle sende en SMS om hvilken film jeg ønsker. Det vil je klikke mig til. Betaling via mobilepay er ok for mig dog. Må indrømme, st hvis jeg skulle se en film fredag, ville jeg mindst booke den onsdag for at være sikker på, at den kom frem til tiden, men der forventer du bestilling torsdag, se fredag og retur senest lørdag.. Hvad sker der i tvivlsager, hvor fil en er væk grundet svigt ved posten? Ikke for at lyde negativ, men bare de tanker jeg gjorde mig ved mit korte besøg Redigeret af aerik - 26-September-2014 kl. 08:08 |
|
![]() |
|
Hej Aerik.
Helt fint med noget feedback ![]() ![]() Jeg er ved at lave en tekstbeskrivelse til hjemmesiden vedr. lejning over weekenden. Som du selv skriver; Bestilles der onsdag, bliver filmen nok først afhentet af Post DK om torsdagen og så er den fremme fredag. Efter fredag sendes den retur, men da posten ikke afhentes førend mandag, har man egentligt filmen til og med søndag, inden den returneres med post mandag og jeg så har filmen igen tirsdag. I dette tilfælde vil det betragtes, som én lejeperiode til de kr. 40,- pr. film + den samlede fragtpris. Sådan er det jo med leveringstider ![]() |
|
Hilsen Brian
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6254 |
Kan man blive oprettet som fast kunde?
![]() Skal først lige finde ud af mobilepay og installere det |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
Lige et spørgsmål: Har du indhentet tlladelse fra Filmselskaberne? For hvis man kigger på rettigheder, der vises før filmen, er det så vidt jeg husker, helt klart ulovligt at udleje film uden tilladelse. Det er også mere at du ikke lige pludselig får en mega regning samt bøde og lign. |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Hvis man skal lave det med at man selv downloader filmene, så skal der laves noget halløj, så man kun kan se dem i f.eks max 24 timer efter betaling.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Ikke for at gå i petitesser - men filmlejning?! Det hedder enten filmudlejning, eller filmleje.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |