|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lunde ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2006 Status: Offline Point: 226 |
![]() Sendt: 31-Juli-2009 kl. 13:42 |
Hej
Jeg leder efter et godt surround anlæg, der samtidigt med at være stilet og flot også spiller godt til film/musik/tv. Jeg har haft kig på BOSE, og syntes det er super flot med de små satellit højtalere, men det er bare så mega mega dyrt... Findes der ikke noget alternativ til dette, som ikke koster begge arme og så det ene ben?? :) |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg ved ikke hvor godt det spiller, men lækkert ser det ud og til okay pris. Pioneer LX3 til omkring 5400,- http://www.pioneer.dk/dk/products/42/100/42/LX03/index.html Redigeret af kskruger - 31-Juli-2009 kl. 15:52 |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Så vil jeg anbefale dig at kigge på KEF's surround sæt, dog skal du så ud og investere i separat Blu-Ray/DVD og Receiver, men så kan du også løbende opgradere. KEF KHT-2005.3 KEF KHT-3005 |
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Min erfaring med BOSE er at man ikke må stille store krav til lyden. Ikke at forstå sådan at Bose er dårligt, men jeg kunne ikke leve med deres manglende mellemtone. Derimod er der flere der laver ganske vellydende anlæg der også er baseret på små højttalere og en subwoofer,dog ikke de samme små højttalere som Bose. Jeg har set at HiFi-klubben har nogle komplette anlæg med små velspillende højtalere, men jeg kender dem ikke |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |