|
Alternativ til Chord Sarsen |
Besvar |
Forfatter | |
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-September-2014 kl. 08:52 |
Hej Folkens
Uden at starte en kabeldiskussion, som der er utallige af her på sitet, samt mange andre steder - så vil jeg lige høre om ovenstående: Jeg er faldet over Chord Sarsen, som koster 80 kr./m Det er så tyndt, og jeg kan ikke mindes at have se lige så tyndt kabel andre steder. Alternativet skal bestå af et kabel, som er ligeså tyndt - og lyden, det er vel det tilbagevendende spørgsmål hver gang Der må vel være alternativer, uden dog jeg er klar over størrelsen på Harald Nyborgs det billigste. Jeg skal bruge MANGE meter, hvorfor prisen i den sidste ende vil være hamper, da det skal bruges til baghøjtalere. Hvis der er tale om at jeg benytter Sarsen. |
|
dpny
Guld medlem Oprettet: 23-Juli-2013 Status: Offline Point: 570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med at købe en rulle rund hvid lampe-ledning hos nyborg? Chord kablet er efter deres egen hjemmeside alligevel kun 18 AWG, hvilket svarer til 0,82mm2. Lampeledning er 0,75mm2 og omkring 50 (!) gange billigere pr m. Den fås også i flad.
http://www.harald-nyborg.dk/p5639/100-mtr-ledning-rund-hvid Redigeret af dpny - 15-September-2014 kl. 09:22 |
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
Funktioner
Tak(0)
|
tjaeh - forskellen er måske ikke så stor.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |