recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativ til Chord Sarsen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativ til Chord Sarsen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Alternativ til Chord Sarsen
    Sendt: 15-September-2014 kl. 08:52
Hej Folkens

Uden at starte en kabeldiskussion, som der er utallige af her på sitet, samt mange andre steder - så vil jeg lige høre om ovenstående:

Jeg er faldet over Chord Sarsen, som koster 80 kr./m


Det er så tyndt, og jeg kan ikke mindes at have se lige så tyndt kabel andre steder. Alternativet skal bestå af et kabel, som er ligeså tyndt - og lyden, det er vel det tilbagevendende spørgsmål hver gang Wink
Der må vel være alternativer, uden dog jeg er klar over størrelsen på Harald Nyborgs det billigste.

Jeg skal bruge MANGE meter, hvorfor prisen i den sidste ende vil være hamper, da det skal bruges til baghøjtalere. Hvis der er tale om at jeg benytter Sarsen.


Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 09:20
Hvad med at købe en rulle rund hvid lampe-ledning hos nyborg? Chord kablet er efter deres egen hjemmeside alligevel kun 18 AWG, hvilket svarer til 0,82mm2. Lampeledning er 0,75mm2 og omkring 50 (!) gange billigere pr m. Den fås også i flad.
 
http://www.harald-nyborg.dk/p5639/100-mtr-ledning-rund-hvid
 



Redigeret af dpny - 15-September-2014 kl. 09:22
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2014 kl. 09:31
Oprindeligt skrevet af dpny dpny skrev:

Hvad med at købe en rulle rund hvid lampe-ledning hos nyborg? Chord kablet er efter deres egen hjemmeside alligevel kun 18 AWG, hvilket svarer til 0,82mm2. Lampeledning er 0,75mm2 og omkring 50 (!) gange billigere pr m. Den fås også i flad.
 
http://www.harald-nyborg.dk/p5639/100-mtr-ledning-rund-hvid
 

tjaeh - forskellen er måske ikke så stor.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu