|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Svendinge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 09-Februar-2007 kl. 11:46 |
Se på www.godpris.dk er det ikke et godt tilbud med JVC 46" i Full HD. Jeg ved godt den ikke har 1080P ind, men som jeg forstår det, scaler billedteknologien alt til 1080P inde i apparatet, ligesom mange afspillere på markedet også gør. |
|
![]() |
|
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Hvad mener du med at det ikke 1080p ind? (er lidt grøn på området)
|
|
![]() |
|
pharmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Der er vist forskel på hvad de forskellige fladskærme kan modtage af opløsninger i deres respektive stik. Et fjernsyn kan måske modtage 1080p i en indgang, men måske kun 720p i en anden. Dette her JVC kan så formentlig ikke modtage et 1080p billedsignal, og vise det på skærmen, men kan modtage måske et 720p signal, og så selv opscalere til 1080. Så umiddelbart vil jeg da mene at når fjernsynet selv opscalerer, er det slet ikke lige så godt, som at modtage et "direkte" signal og vise det. Men det kan være jeg tager fejl. jeg er ikke ekspert på området, men sådan tror jeg det hænger sammen. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Hvis den ikke kan modtage 1080p, så vil du jo ikke kunne udnytte få blu-ray eller HD-DVD optimalt.. Så er det fløjtende ligegyldigt om den selv kan op eller nedscalere.. |
|
![]() |
|
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Er det ikke sikkert at en tv med et 1080p panel, kan modtage 1080p ? Det giver da ingen mening....
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |