|
alternativ til det nye waoo play |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2025 kl. 08:04 |
Vi er nogle ældre menesker som igennem længere tid har haft Waoo som tv udbyder, igennem ders tv boks, men nu har de pludselig ændret ders koncept til Waoo Play, som er en form for steaming.
Ok jeg stiller mig ikke i vejen for fornyelser, men det bras de har påduttet os, Waoo play er ikke andet end et uendeligt trykken frem og tilbage i menuerne, hvis vi eksempelvis har lavet nogle optagelser er det efter min mening meget forvirrende, dels at foretage optagelsen og videre til at se optagelsen, når vi så vil slette optagelsen skal man igennem mange tryk for at slette den, og så videre til at se live tv igen skal der trykkes mange gange forskellige steder i menuerne Findes der et alternativ som ikke kræver at man skal have en højere teknisk uddannelse bare for at se tv ?
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En stabil bredbånds forbindelse og et Apple TV, så kører det. Der er DRTV og TV2 Play apps, og kan tilvælges Netflix, Disney TV, Viasat osv hvad man har lyst til at se. Det virker for mig der 70+ år.
Og glem at optage, det er så oldschool. Programmerne ligger som on demand (arkiv) på alle stationer. Redigeret af Munch - 29-Juni-2025 kl. 10:39 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |